surasanat.ir

ساخت وبلاگ

دستگاه کیسه پرکن گرانولی از مهم ترین ماشین آلات پرکن است که برای بسته بندی و پرکردن انواع مواد گرانولی مانند چای، دانه های قهوه، خشکبار، حبوبات، ماکارونی، قند، برنج و ... درون کیسه یا قوطی استفاده می‌شود. بیشترین کاربرد دستگاه پرکن گرانولی در صنایع غذایی و برای پرکردن مواد غذایی گرانولی است. مواد غذایی گرانولی شامل انواع دانه ها و حبوبات و غلات می شود همچنین خشکبار و قند و انواع ماکارونی می شود.
دستگاه  کیسه پرکن پودری و گرانولی
دستگاه بسته بندی کیسه پرکن با توانایی پرکردن انواع مواد پودری و گرانولی بین ۱۰ گرم تا ۹۹۹گرم مناسب برای پرکردن قهوه ، نسکافه ، پودر ژله ، برنج ، خشکبار ، آجیل و… است دستگاه کیسه پر کن گرانولی عملکرد اتوماتیک دارد و مجهز به یک چشمی در محل تخلیه پودر و گرانول است که با قرار دادن کیسه ا ظرف در مقابل ان بطور خودکار تشخیص می دهد. و محصول بصورت اتوماتیک تخلیه می گردد. همچنین قسمت تنظیم وزن خروجی بصورت تمام اتوماتیک است و سرعت پرکردن در پنل دستگاه قابل تنظیم است.


انواع دستگاه پرکن گرانولی
دستگاه پرکن گرانولی به انواع پرکن توزینی و پرکن حجمی تقسیم می‌شود، که دستگاه پرکن توزینی محصولات را به دقت وزن می‌کند و سپس بسته بندی می‌کند اما دستگاه بسته بندی حجمی با پیمانه، حجم مشخصی از محصول را درون ظروف پر می‌کند. در صنایع بسته بندی دستگاه پرکن گرانولی یا در اصطلاح عامیانه دستگاه کیسه پرکن، با دو نوع کارکرد اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ظروف مورد نظر را پر می‌کند. دستگاه پرکن گرانولی اتوماتیک با نام دستگاه کیسه پرکن اتوماتیک نیز شناخته می‌شود. بعضی از دستگاه های پرکن گرانولی دارای سیستم شمارنده هستند به این صورت که تعداد کیسه یا بسته هایی که پر شده را می‌شمارند و عملیات بسته بندی را بسیار راحت تر میکند و به نیروی انسانی دیگری برای این کار نیاز نیست. دستگاه پرکن گرانولی نیمه اتوماتیک برای بسته بندی و پر کردن مواد گرانولی روان کاربرد دارد مثل انواع دانه های روغنی، برنج و ... می باشد.

جنس بدنه دستگاه
جنس بدنه دستگاه استیل غذایی ۳۰۴ است و در صنایع غذایی و شیمیای می توان بدون آلودگی و باکتری از این دستگاه استفاده نمود. همچنین وجود چرخ صنعتی در قسمت زیرین دستگاه ، حمل نقل دستگاه بسته بندی کیسه پرکن را راحتتر می کند. و این امکان را به اپراتور میدهد تا به راحتی دستگاه را جابه جا نماید.برق مصرفی دستگاه نیز برق سه فاز است .

کاربرد دستگاه کیسه پرکن گرانولی سورا صنعت 

همان طور که از اسم این دستگاه پیداست بیشترین کاربرد آن در بسته بندی صنایع غذایی میباشد؛  و بطور کلی برای بسته بندی مواد غذایی در کارخانه جات و کسب و کار های مرتبط با بسته بندی محصولات مواد غذایی و خوراکی مورد استفاده قرار میگیرد.
لازم به ذکر است که دستگاه بسته بندی در مواردی استفاده می شود که وزن بسته بندی اهمیت زیادی نداشته باشد برای مثال می‌تواند در بسته بندی تنقلاتی همچون پفک و چیپس و هر محصولی که حجم تقریبی دارد استفاده شود و تولید کنند حدود وزن محصول را بخواهد.
اگر بخواهیم این دستگاه را با دستگاهای توزینی مقایسه کنیم دستگاه بسته بندی گرانولی از محبوبیت کمتری نسبت به دستگاه بسته بندی توزینی برخوردار است؛ و دلیل این محبوبیت کم این است که دستگاه بسته بندی حجمی دقت کمتری در بسته بندی نسبت به دستگاه توزینی دارد.
اما دستگاه بسته بندی گرانولی امتیازی که نسبت به دیگر دستگاها دارند این است که می‌تواند در هر بار بسته بندی حجم زیادی را در بسته ها قرار دهد و دیگر امتیاز این دستگاه این است که دارای دوخت و پرس نیز می‌باشد؛ یعنی عملیات بسته بندی را در یک مرحله تمام می‌شود و به مرحله بعدی نیازی نیست این امر باعث صرفه جویی  و جلوگیری از خرید دستگاه های متعدد میشود.



مشخصات فنی :    
• سرعت کیسه گیری : 350 کیسه در ساعت .
• شاسی و بدنه  : رنگ الکترواستاتیک کوره ای ضدخورندگی و خرابی ازجنس آهن باآلیاژ ST37    (در صورت نیاز و به سفارش مشتری ارائه دستگاه با مسیر عبور مواد استینلس استیل انجام میپذیرد.)
• ظرفیت کیسه گیری10 الی 50کیلوگرم.
• دقت توزین50 ±  گرم در هرکیسه .
• دارای شمارنده تعدادکیسه های پر شده وهمچنین قابلیت تنظیم وزن دلخواه برای پرکردن کیسه ها .
• قابلیت تنظیم تعدادکیسه های موردنظر روی دستگاه که بعد از رسیدن به آن تعداد ، کیسه گیری متوقف میشود (جهت سهولت در بارگیری ).
• مجهز به سیستم کنترل پرکنی دردو سرعت متفاوت در هر سیکل ،  ( سریع وآهسته ) جهت حصول سرعت بالا ودقیق ترین وزن ممکن.
• دارای سیستم توزین دیجیتال همراه با  دو هاپر مستقل توزین مواد ، شامل 8 عددسنسورتوزین (لودسل ریویرRevere هلند(.
• مجهز به دریچه تخلیه سریع مواد به داخل کیسه باعملکرد پنوماتیکی.
• دارای کیسه گیر اتوماتیک با عملکرد پنوماتیکی با طراحی کاملاً  ایمن جهت جلوگیری از آسیب دیدن دست اپراتور .
• دارای قیف دو جداره،  مجهز به کانال خروجی گرد وغبار و هوای داخل کیسه جهت کاهش آلودگی محیط.
• تجهیزات پنوماتیک شامل شیرهای کنترل و جک های مارک ( فستو Festo )
• قابلیت ارائه و اضافه نمودن نوار نقاله . دارای سیستم (GM)  وگارد قابل تنظیم عرض و ارتفاع  برای کیسه های باسایزهای مختلف، جهت انتقال آسان کیسه ها به سمت قسمت دوخت. (قابل سفارش در طول استاندارد 3  متری و بیشتر در صورت نیاز و به سفارش مشتری)
• مجهز به سیستم PLC و نمایشگر تمام  لمسی صنعتی ،  با منوی فارسی ( جهت سهولت کارکرد با دستگاه )  به همراه کالیبراسیون نرم افزاری
• دارای سیستم عیب یاب داخلی .
• مدت زمان نصب دستگاه ،همراه با آموزش کامل کیسه گیری وکارکرد بادستگاه توسط کارشناسان مجرب کمتر از یکروز کاری میباشد.
• دارای 12 ماه گارانتی بدون قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش.

کاربرد

کیسه پرکن مدل S40 برای کیسه گیری مواد گرانولی و پودری با پارتیکل سایزµm840 به بالا (برای مثال دانه بندی شکری شکل و بزرگتر)کاربرد دارد . این دستگاه از قابلیت کارکرد مداوم برخوردار می باشد که در انتهای خط تولید به منظور کیسه گیری اتوماتیک جهت کاهش نیروی انسانی و بالا بردن دقت و سرعت کیسه گیری قرار میگیرد.

ویژگیها

  • کیسه پر کن از نوع وزنی است و دارای سیستم توزین دیجیتال ( 8عدد Loadcell  )  میباشد.
  • مخصوص پر کردن کیسه های دهان باز با وزن ، ابعاد و جنس متفاوت( به سفارش مشتری) میباشد.
  • نصب و راه اندازی در حداقل زمان(کمتر از یک روز کاری) همراه با آموزش کامل کیسه گیری وکارکرد بادستگاه توسط کارشناسان مجرب انجام میپذیرد.

تجهیزات جانبی:
 نوار نقاله به طول  سه متری و بیشتر جهت انتقال کیسه به سمت دوخت.
• چرخ سرکیسه دوز اتوماتیک ، نیمه اتوماتیک یا دستی.
• مخزن دپوی مواد در ابعاد و ظرفیت های مختلف.
• کمپرسور باد و دستگاه دوخت پدالی
• انواع نوار نقاله های فله بر در عرض های 60 سانتی متر/ 80 سانتی متر و یا 100 سانتی متر
• انواع نوار نقاله های کیسه بر (جهت حمل کیسه به کامیون) در عرض های 60 سانتی متر/ 80 سانتی متر
• انواع الواتور (بالابر z  قاشقکی) جهت حمل مواد فله به مخزن دپوی مواد

قیمت دستگاه کیسه پر کن گرانولی سورا صنعت
دستگاه پرکن اتوماتیک یا دستگاه پرکن گرانولیو دستگاه کیسه پر کن پودری همان طور که در بالا به آن اشاره شد یکی از پرکاربرد ترین دستگاه ها در صنایع غذایی و دیگر صنایع به حساب می آید. این نوع دستگاه یا ماشین آلات توسط تامین کنندگان و تولید کنندگان براساس نوع فعالیت واحد تولیدی طراحی و به بازار عرضه می شود. تعداد محدودی از تامین کنندگان و تولید کنندگان آن ها محدود است و به دلیل پراکندگی که دارند پیدا کردن آن ها و دریافت استعلام قیمت از آن ها کمی سخت و دشوار است از طریق ماشین سازی سورا صنعت می توانید استعلام قیمت و مشاوره رایگان در هنگام خرید دریافت کنید و خرید به صرفه و پرسود را تجربه کنید.
شماره ی تماس جهت سفارش 09397700612

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : سورا صنعت,دستگاه کیسه پر کن, دستگاه نیمه اتوماتیک گرانولی , نویسنده : omid surasanat بازدید : 121 تاريخ : جمعه 29 مهر 1401 ساعت: 17:07

در این بخش سعی بر آن شده مزایای میوه خشک و مصرف آن را توضیح دهیم و بعد به نحوه عملکرد دستگاه خشک کن میوه و سبزی دوکابین بپردازیم.میوه ها و سبزیجات و غذاهای خشک، خوشمزه ، مغذی ، سبک وزن بوده و ذخیره آن ها آسان است و فضای ذخیره سازی کمتری برای نگهداری آن ها مورد نیاز است.
دستگاه خشک کن میوه
میوه های خشک میان وعده هایی با انرژی بالا می باشند. از آنجا که میوه های خشک سبک و کم حجم هستند ، آن ها برای مسافرت ها، پیاده روی و کمپینگ مطلوب باشند. برخی میوه ها و سبزیجاتی که برای خشک کردن مناسبند شامل سیب ، گلابی ، هلو ، آلو ، زردآلو ، موز ، طالبی ، توت فرنگی ، زغال اخته ، هویج ، کرفس ، ذرت ، لوبیا سبز ، سیب زمینی و گوجه فرنگی هستند، همچنین از دستگاه خشک کن می توان برای خشک کردن انواع میوه ها از جمله انبه ، توت فرنگی ، آناناس ، آلو ، زردآلو ، سیب ، موز و غیره استفاده کرد.خشک کردن رطوبت را از میوه و سبزیجات استخراج می کند. از بین بردن این رطوبت باکتری ها و سایر عوامل دیگری که باعث فساد می شوند را مهار می کند.خشک شدن در دماهای مناسب آنزیم های طبیعی را حفظ کرده و همچنین از خراب شدن آنزیمی در حین نگهداری جلوگیری می کند. دو عامل مکمل، عمل خشک کردن را تسهیل می کنند: گرما و رطوبت. گردش مناسب هوا اجازه می دهد تا گرما و رطوبت کم، وظایف خود را با سرعت بیشتر و بصورت کارآمد انجام دهند.خشک کردن میوه و سبزیجات به روش های سنتی کار آسانی نیست. امروزه با استفاده از دستگاه های مدرن خشک کن میتوان در مصرف وقت و انرژی مؤثر صرفه جویی کرد.

 


دستگاه خشک کن سبزی
دستگاه های خشک کن میوه و سبزی سورا صنعت قابلیتهایی را ارائه می دهد تا به بهترین شکل میوه و سبزیجات خود را خشک کنید.
ماشین سازی سورا صنعت  ، تولید کننده و سازنده انواع ماشین آلات صنعتی به شما مشتری گرامی این امکان را می دهد تا با استفاده از دستگاه خشک کن دوکابین  با کمترین هزینه به تولید انواع میوه جات خشک، سبزیجات خشک، چای، انگور، سویا،قارچ ، پیاز و … بپردازید. دستگاه های خشک کن فول اتومات در دو مدل تک کابین و دو کابین ساخته میشود.
دستگاه خشک کن میوه و سبزی دوکابین فول اتوماتیک  تنها دستگاه هوشمند و اتوماتیک، دارای ۶۰ عدد سینی با وروی 200الی 300کیلو در هر پارت و دارای کالسکه گردان می باشد.
مشعل دستگاه خشک کن، حرارت را به صورت غیر مستقیم وارد کانال های خشک کن می کند و توانایی خشک کردن یک دست و یکنواخت محصولات را به راحتی با دستگاه خشک کن دوکابین فول اتومات امکان پذیر می سازد و همچنین کوره دستگاه خشک کن از نوع استیل و بدنه آن دارای عایق پشم سنگ می باشد.این دستگاه مجهز به سیستم دماسنج و رطوبت سنج با کیفیت مرغوب بوده و دارای صفحه نمایشگر دیجیتال می باشد.به دلیل کیفیت بالای دستگاه خشک کن دو کابین فول اتومات ، میتوان آن را از بهترین دستگاه های ساخت داخل دانست که توانایی رقابت با دستگاه های خارجی را داراست دستگاه خشک کن میوه و سبزی دوکابین فول اتوماتیک به تدبیر تجهیزاتی ایده آل برای خشک کردن انواع میوه ارائه نموده است.
مزایای تهیه دستگاه خشک کن دوکابین میوه و سبزی :
از تغییر رنگ میوه ها و سبزیجات جلوگیری می کند.
باعث نگهداری مناسب میوه و سبزیجات خشک شده و ماندگاری آن هارا بسیار فراتر از مواد منجمد یا کنسرو می کند.
باعث ماندگاری بهتر رنگ میوه شده و مانع از کاهش ویتامین میوه ها می شود.
ماشین سازی سورا صنعت  با توجه به نیاز شما مشتری عزیز دستگاه خشک کن دوکابین فول اتومات را در سایز ها و مدل های مختلف برای مصارف خانگی و صنعتی ساخته است تا افراد مراجعه کننده حق انتخاب بیشتری داشته باشند.
شماره تماس جهت سفارش 09397700612

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : سورا صنعت ,دستگاه خشک کن,قیمت خشک کن کن ,خشک کن تونلی , نویسنده : omid surasanat بازدید : 93 تاريخ : جمعه 29 مهر 1401 ساعت: 14:22

 

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : سورا صنعت ,شمع وارمر,دستگاه شمع وارمر , نویسنده : omid surasanat بازدید : 97 تاريخ : پنجشنبه 28 مهر 1401 ساعت: 19:50

دستگاه شیرینگ با استفاده از حرارتی که به نایلون شیرینگ می دهد، محصول را بسته بندی می کند و به عبارتی چسباندن و فشرده کردن نایلون به دور محصول را شیرینگ پک گوییم و در ادامه با اجزا و بخش های مختلف شیرینگ آشنا می شویم.
انواع دستگاه شیرینگ پک
در واقع دلایل اصلی شیرینگ کردن محصول کمک به حمل و نقل آسان و ماندگاری و جابجایی و نگهداری آسان محصولات کمک شایان می نماید. که شیرینگ پک در مدل های مختلفی قابل طراحی و تولید می باشد
دستگاه شیرینگ کابینی ( شیرینگ دستی )
دستگاه شیرینگ کابینی که به صورت دستی طراحی و ساخته می شود بیشتر برای محصولات کوچک در کارگاه ها و تولیدی هایی که فضای کارگاهی کوچک است مورد استفاده قرار می گیرد و بیشترین کاربرد در صنعت تولید کنندگان قطعات کوچک، تولید کنندگان تخم مرغ، چاپخانه های کتاب و مجله و سی دی، قنادی، رستوران و مطبخ ها و در کل بیشتر مناسب مکان های با فضای کم می باشد که نیاز به حجم تولید کم و یا متوسط دارند.
دستگاه شیرینگ نیمه اتوماتیک
یکی دیگر از دستگاه های پرکاربرد صنعت بسته بندی، دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک می باشد که یک دستگاه با اتوماسیون صنعتی متوسط می باشد. از این دستگاه جهت بسته بندی محصولاتی نظیر بطری نوشابه، آب معدنی، آب رادیاتور، قوطی های فلزی و محصولات این چنینی و بدون نیاز به کارتن استفاده می شود. از شیرینگ پک نیمه اتوماتیک جهت بسته بندی کالاهای با تیراژ متوسط استفاده می گردد.
مناسب برای بسته بندی انواع جعبه ، کارتن ، شیشه ، محصولات بهداشتی ، کنسرو ، انواع مجموعه نوشابه ، آب معدنی ، و قوطی های رنگ و گالن و سایر محصولات.
بریدن رول شیرینگ توسط یک اپراتور انجام می‌شود و این دستگاه جزوه به صرفه ترین و محبوب ترین دستگاه شیرینگ می‌باشد. شما میتوانید برای سفارش این دستگاه با ابعاد و اندازه های مختلف با ما در ارتباط باشید/


دستگاه شیرینگ تمام اتوماتیک
دستگاه شیرینگ پک تمام اتوماتیک یک دستگاه با اتوماسیون صنعتی پیچیده می باشد. از این دستگاه جهت بسته بندی محصولاتی نظیر جعبه ، کارتن ، شیشه ، محصولات بهداشتی ، کنسرو و انواع مجموعه نوشابه ، آب معدنی  و قوطی های رنگ و گالن و … استفاده می‌گردد.
دستگاه تمام اتوماتیک بدون نیاز به اپراتور با سرعت بالا محصولات را بسته بندی می‌کند و بیشترین کاربرد را در کارخانه جات و خط تولیدات پیوسته دارد و هنگام سفارش این دستگاه باید بر اساس نیاز و محصولات شما طراحی و ساخته شود تا اتلاف انرژی به کمترین میزان برسد.
کاربرد دستگاه  شیرینگ پک
1. در زمینه بسته بندی محصولات در صنایع غذایی نظیر صنایع شیر و لبنیات، نوشابه ها و آب معدنی، قوطی های چای، کنسرو و کمپوت، شانه تخم مرغ، شیرینی و بیسکوییت، شکلات، غذا و…
2. علاوه بر موارد ذکر شده ،دستگاه شیرینگ پک در رستوران ها به منظور بسته بندی غذا نیز کاربرد داشته و با توجه به حفظ گرما و تازگی غذا، حفظ ظاهر غذا، قابلیت حمل آسان، دیزاین جعبه غذا و محتویات درون آن مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است.
3. در صنایع شیمیایی از جمله بسته بندی گالن های رنگ، روغن، آب رادیاتور، حلال ها، ضد یخ، سموم و کود شیمایی و…
4. در داروسازی مثل بسته بندی قوطی های قرص، شربت ها، پمادها، شربت ها و الگزیزها، شامپوهای دارویی و لوشن ها
5. در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی نظیر بسته بندی لوسیون و کرم ها، شامپوها، عطر و ادکلن ها و…
6. بسته بندی مواد شوینده و پاک کننده از قبیل مایع ظرفشویی، مواد جرمگیر، سفید کننده، مایع دستشویی، پودر رختشویی و…
7. بسته بندی اسباب بازی، لوازم تحریر، کتاب، لوازم آرایشی، لوازم منزل، لوازم یدکی خودرو و …
8. در صنعت به منظور بسته بندی محصولاتی چون روغن موتور، فیلترهای روغن و هوا، واشرهای سرسیلندر و …
چرا دستگاه شیرینگ  پک ماشین سازی سورا صنعت
ماشین سازی سورا صنعت علاوه بر اینکه یک محصول با کیفیت بالا روانه بازار می کند، پشتیبانی از محصول و گارانتی در دستور کار دارد و در ادامه با امکانات مختلف و فراوان ماشین سازی خرم آشنا می شوید.
• سرعت دستگاه با اینورتر قابل تنظیم است.
• کارکرد دستگاه بسیار آسان می باشد.
• رنگ دستگاه از نوع پودری الکترواستاتیک می باشد.
• سفارش دستگاه بر اساس محصول شما طراحی و تولید می شود.
• تونل دستگاه سه جداره و عایق حرارتی بسیار مناسب.
• استفاده از تکنولوژی جدید برای جلوگیری از ایجاد حباب رو نایلون.

 


گارانتی محصولات ماشین سازی سورا صنعت
تمامی دستگاه های شیرینگ ماشین سازی سورا صنعت  دارای ۱ سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد. دستگاه های ماشین سازی سورا صنعت  بر اساس نیاز کار شما طراحی و ساخته میشود، برای اطلاعات بیشتر درباره شیرینگ با ما در ارتباط باشید. شماره تماس : 09192667715
 تفاوت شیرینگ کابینی و شیرینگ تونلی چیست؟
دستگاه شیرینگ کابینی از انواع دستگاه شیرینگ است که کار کردن با آن ساده و به شکل نیمه اتوماتیک است و می توان در هر 10 ثانیه یک فرآیند پک را به اتمام رساند. شیرینگ تونلی برقی  برعکس کابینی برای محصولات در اندازه بزرگ و تعداد زیاد کاربرد دارد. در این دستگاه، روکش شیرینگ در اثر حرارت منقبض و بسته داخل آن فشرده می شود. حرارت در شیرینگ تونلی درون این محفظه دمیده می شود و با عبور بسته ها از این تونل عمل بسته بندی انجام می شود. این دستگاه در صنایع بزرگ کاربرد دارد.
 شیرینگ دوگانه سوز چیست؟
طراحی و تولید انواع دستگاه شیرینگ دوگانه سوز به این شکل است که در هر شرایطی بتوان آنها را به کار برد. برای تأمین حرارت دستگاه شیرینگ از دو منبع گاز و برق می توان استفاده کرد. برق انرژی گران تر از گاز است و برای به صرفه تر کردن بسته بندی بهتر است دستگاه شیرینگ دوگانه سوز شود.
 ابعاد دستگاه شرینگ پک چقدر است؟
پس از انتخاب مدل دستگاه شیرینگ ابعاد دستگاه نیز براساس آن مشخص می‌شود. ابعاد استاندارد دستگاه شیرینگ تونلی به این صورت است : طول: 4 متر  عرض: 90 سانتی متر  ارتفاع : 120 سانتی متر ابعاد استاندارد کابین دستگاه شیرینگ کابینی نیز به این صورت است : 40*30 سانتی متر با ارتفاع 20 سانتی متر. حداکثر ابعاد کابین : 60*80 سانتی متر با ارتفاع 30 سانتی متر
رول دستگاه شرینگ از چه جنسی است؟
برای کار با دستگاه شیرینگ تونلی باید از نایلون شرینگ پلی اتیلن استفاده کنید. رول مصرفی دستگاه شیرینگ کابینی POF يا PVC  است.
وزن دستگاه شرینگ پک چقدر است؟
وزن دستگاه شیرینگ ماشین سازی سورا صنعت  از 400 تا 450 کیلوگرم در ابعاد متوسط می باشد و وزن دستگاه شیرینگ با توجه به محصولات شما تغیر می کند.
قیمت دستگاه شرینک پک  سورا صنعت
قیمت شیرینگ پک به نحوه کارکرد آن و کیفیت دستگاه بستگی دارد. طبیعتا هرچه دستگاه از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، قیمت دستگاه شیرینگ پک نیز افزایش می یابد. هم چنین نوع اتومات و نیمه اتومات نیز در میزان قیمت تاثیر گذار است. برای گرفتن مشاوره و آگاهی از قیمت مدل های مختلف این دستگاه ها و خرید دستگاه شیرینگ پک بهترین روش مراجعه به کارشناسان و کسب اطلاعات از آن هاست.

09363932720
ماشین سازی سورا صنعت ارائه دهنده انواع دستگاه های شرینک پک با کیفیت بالا.

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : سورا صنعت , دستگاه شیرینگ ,قیمت دستگاه شیرینگ , نویسنده : omid surasanat بازدید : 126 تاريخ : پنجشنبه 28 مهر 1401 ساعت: 18:54

دستگاه خشک کن کابینتی یک محیط خشک کننده که به فضای کم نیاز دارد اما سطح نسبتا زیادی را برای خشک شدن و توانایی ایجاد تغییرات مکرر در محصول را فراهم می کند.خشک کن کابینت از یک محفظه خشک کن با سیستم گرمایشی یک پارچه تشکیل شده بنابراین خشک کردن کارآمد با حداقل فضا ی مورد نیاز و سطح خشک کننده نسبتا بزرگ می تواند حاصل شود.ماشین سازی سورا صنعت سازنده انواع دستگاه خشک کن کابینی و خشک کن کانتینیوس اماده ی خدمت رسانی به شمات مشتریان گرامی می باشد.

دستگاه خشک کن کابینتی برای خشک کردن محصولات زیر مناسب است:
خشک کن انواع  میوه کابینتی
محصولات شیمیایی: کالاهای فلزی در صنایع دارویی و شیمیایی شامل: اکسید فلز رنگ بادرها و غیره.
محصولات میوه و سبزی: هویج لوبیا نخود شوید جعفری قارچ اسفناج گیاهان دارویی و جو و جو پرک.
فرآورد های گوشتی: گوشت، ماهی، مرغ، غذاهای خانگی.
سایر محصولات ریز که در آن باید رطوبت سطح خشک شود.

طریقه خشک کردن محصولات در دستگاه میوه خشک کن کابینتی
در خشک کن کابینتی خوراک روی سینی هایی بارگذاری می شود که بسته به مقدار مواد مورد نیاز برای پردازش و از این رو اندازه خشک کن روی چرخ دستی‌ها بارگیری می شود باید محفظه خشک‌کن وارد می‌شوند درب بسته شده و سیستک آب بندی شود.بسته به توزیع و اندازه ذرات خوراک ممکن است سینی ها یک کف جامد یا سوراخ دار داشته باشند حامل ( به طور معمول هوا) از طریق مجرای ورودی یا کانال بازیافت به محفظه گرمایش کشیده می‌شوند هوا در این منطقه به دمای مورد نیاز گرم می‌شود پس با توجه به نیاز های خاص خشک کردن از یک سمت به سمت دیگر جریان متقاطع یا از پایین به بالا جریان از یک بستر با یک حرکت دایره ای توزیع می‌شود.

اندازه و سرعت خشک کن های کابینتی
خشک کن های کابینتی در اندازه های مختلف وجود دارند و ممکن است در واحد های بزرگتر دارای فضا های متعدد باشند هم‌چنین ممکن است بیش از یک محفظه گرمایش وجود داشته باشد واحد ها میتوانند به صورت الکتریکی گرم شوند دارای منبع گرمای گاز یا LFO باشند یا از منابع حرارتی غیر مستقیم مانند بخار یا روغن حرارتی استفاده کنند.

ویژگی های دستگاه خشک کن کابینتی
ظرفیت محفظه 400کیلویی است. عایق ضخیم وبه درستی مهر و موم شده است. پوشش قاب و دامنه محصول هستند کاملا از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. اجزا تهویه ساخته شداند از فولاد ورق گالوانیزه.دستگاه خشک کن کابینتی برای خشک کردن میوه های خرد شده و سبزیجات زمان بلانچینگ که کل محتوای محفظه خشک کردن در آن است گرم شده به دمای تنظیم محفظه خشک کردن در ان است گرم شده به دمای تنظیم شده می‌تواند از قبل تنظیم شود پس از رسیدن به این دما فرآیند خشک کردن واقعی با گردش هوای کنترل شده اغاز می‌شود.

 

میوه خشک کن کابینتی خشک کن های کابینت چگونه کار می کنند؟
در خشک‌کن کابینتی موادی که برای خشک کردن درآن نیاز داریم برای خشک شدن قرار داده می‌شود ولی با مکانیزم خشک شدن مداری عمل نمی کنید بسیاری از خشک‌کن های کابینتی که امروزه تولید می شوند دارای سیستم فن و کنترل هستند تا از لحاظ انرژی بسیار کارامد باشند.یکی از مهم ترین دلایل خشک کردن محصولات غذایی،کاهش میکرو ارگانیسم های بیماری زا و افزایش عمر مواد غذایی می باشد.زیرا محیط های مرطوب زمینه ی مناسبی را برای رشد میکروب ها و گسترش آلودگی ها به وجود می آورد.انواع خشک کردن مواد غذایی به شرح ذیل است:1.خشک کردن طبیعی 2. خشک کردن مصنوعی خشک کردن طبیعی: در این روش ازعوامل طبیعی موجود در طبیعت استفاده می شود،مانند انرژی خورشیدیخشک کردن به روش مصنوعی: در این روش از ماشین آلات خشک کن برای حذف آب اضافی موجود در مواد غذایی بهره می برند نهایتا زمان نگهداری مواد غذایی افزایش خواهد یافت.
شماره تماس جهت خرید محصول
09397700612

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : سورا صنعت ,دستگاه خشک کن,قیمت خشک کن کن ,خشک کن تونلی , نویسنده : omid surasanat بازدید : 92 تاريخ : يکشنبه 10 مهر 1401 ساعت: 12:28

اگرچه دستگاه های کیسه پر کن برنج را می توان به طور خاص برای رفع نیازهای خاص هر پروژه تولید کرد، اما تعدادی ویژگی وجود دارد که تقریباً در هر پرکننده پودر و گرانول یافت می شود. این ویژگی‌های استاندارد در تعداد زیادی از ماشین‌ها گنجانده شده‌اند، زیرا در دسترس بودن آنها به ایجاد کارایی، قابلیت اطمینان، سازگاری یا هر سه کمک می‌کند. در زیر برخی از ویژگی‌های رایجی که احتمالاً در ایران ساخته می‌شوند، آورده شده است.
1.وزن فولاد ضد زنگ متغیر
قاب های قابل حمل مورد استفاده برای بیشتر پرکننده های خودکار به ماشین ها اجازه می دهد تا در هر خط بسته بندی یا طرح موجود ادغام شوند. تجهیزات را می توان اساساً تا نوار نقاله جمع کرد و محصول را می توان برای شروع پر کردن آماده کرد. اگرچه استثنائاتی وجود دارد، اما فولاد ضد زنگ یک قاب سنگین را امکان پذیر می کند که به راحتی یک بار متوالی به هم متصل نمی شود، نمی لرزد و در جای دیگری حرکت نمی کند. البته استثناء این قاعده پر کردن محصولات ساینده است که می توانند واکنش ضعیفی با فولاد ضد زنگ داشته باشند. در این موارد می توان یک قاب پلاستیکی یا HDPE را تعویض کرد.
2.PLC با صفحه لمسی
مغز دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک یک کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی (PLC) است. PLC با هر چرخه پر کردن سیگنال ها را دریافت و ارسال می کند و به دستگاه اجازه می دهد بدون کمک اپراتور کار کند. این ماشین‌ها سیگنال‌ها را برای نمایه‌سازی، زمان پر کردن، پر کردن محصول در مخازن و موارد دیگر مدیریت می‌کنند. ماشین‌های پرکننده همچنین دارای یک رابط صفحه نمایش لمسی جداگانه هستند و به اپراتورها اجازه می‌دهند تا تمام تنظیمات یک پنل کنترل مرکزی، شیشه‌های سفارشی و ترکیبات محصول را که شامل صفحه‌نمایش‌های نسخه‌ای هستند، ذخیره و فراخوانی کنند. PLC و رابط اپراتور با دسترسی آسان به تعدادی از عملکردهای مختلف زمان راه اندازی، تغییر و عملیات را کاهش می دهند.


3.تنظیم عمر نیرو
تنظیم سطح قدرت در دستگاه های پرکن نیز به سریع و آسان شدن فرآیند تعویض کمک می کند. از پنجره‌های کوچک گرفته تا بزرگ، نیازی به تنظیم سرها به بالا و پایین نیست، نیازی به لنگ دستی نیست. در عوض، با چرخاندن یک کلید، می توان تمام سرها را در عرض چند ثانیه تا ارتفاع مورد نیاز بالا یا پایین آورد. این، همراه با تنظیمات ساده PLC، دوباره در زمان تولید با ارزش صرفه جویی می کند و اجازه می دهد تا محصولات بیشتری برای قفسه آماده شوند.
4.سرهای بسیار پر
هر دستگاه پرکن را می توان با تعداد زیادی سر پرکننده تولید کرد که به بسته بندی اجازه می دهد تا چهار، هشت یا شانزده بطری را به طور همزمان پس از نمایه سازی ظروف و در جای خود پر کند. البته سرعت، اتوماسیون خط بسته بندی و امکان شروع با چندین سر پرکننده در آینده و یا افزودن هدهای پرکننده بیشتر می تواند تضمین کند که سرعت تجهیزات برای اپراتور مناسب خواهد بود. مجهز به نوار نقاله 
5.سیستم های بینایی
سیستم های ویژن با PLC فوق الذکر ارتباط برقرار می کنند تا اطمینان حاصل شود که پرکننده مایع در طول تولید به راحتی کار می کند. از این سیستم ها می توان برای شمارش تعداد دفعات قرار دادن بطری ها در دستگاه استفاده کرد تا اطمینان حاصل شود که تعداد بطری های مورد نیاز برای پر کردن مجدد در دسترس است و حتی برای محافظت از دستگاه در برابر زمان بیکاری با توقف در صورت وجود مشکل در دستگاه استفاده می شود. پایین دست خرابی درپوش یا برچسب این سیستم‌های بینایی به اپراتور کمک می‌کنند تا فرآیند پر کردن و بسته‌بندی را نظارت کند و با جلوگیری از مشکلات احتمالی، زمان آزاد را به حداقل برساند.


6.طراحی به روز شده
همانطور که در بالا ذکر شد، طراحی یک دستگاه پرکن به طور کلی اجازه می دهد تا سرهای پرکننده بیشتری در آینده اضافه شود. توانایی ارتقا به این معنی است که ماشین سوخت گیری با شرکت رشد می کند. با شروع دو پر کردن و افزایش آن به شانزده، فضای زیادی را در اختیار شرکت قرار می دهد تا بدون ترس از بیش از حد ظرفیت تجهیزات بسته بندی رشد کند. ماشین‌های پرکننده مختلف دارای حداکثر تعداد سر پرکننده متفاوتی خواهند بود، اما سورا صنعت در تلاش است تا همه ماشین‌ها را برای رشد طراحی کند.
نتیجه گیری
البته، با تعدادی از اصول پر کردن ممکن و انواع ماشین، ماشین های مختلف ویژگی های متفاوتی خواهند داشت. با این حال، بیشتر ویژگی های فوق در اصل و صرف نظر از نوع تجهیزات پرکننده یافت می شود. ماشین سازی سورا صنعت سازننده ای انواع کیسه پرکن گرانولی و پودری می باشد.

شماره تماس09397700612

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : سورا صنعت,دستگاه کیسه پر کن, دستگاه نیمه اتوماتیک گرانولی , نویسنده : omid surasanat بازدید : 80 تاريخ : شنبه 9 مهر 1401 ساعت: 10:44

اگرچه دستگاه های کیسه پر کن برنج را می توان به طور خاص برای رفع نیازهای خاص هر پروژه تولید کرد، اما تعدادی ویژگی وجود دارد که تقریباً در هر پرکننده پودر و گرانول یافت می شود. این ویژگی‌های استاندارد در تعداد زیادی از ماشین‌ها گنجانده شده‌اند، زیرا در دسترس بودن آنها به ایجاد کارایی، قابلیت اطمینان، سازگاری یا هر سه کمک می‌کند. در زیر برخی از ویژگی‌های رایجی که احتمالاً در ایران ساخته می‌شوند، آورده شده است.
1.وزن فولاد ضد زنگ متغیر
قاب های قابل حمل مورد استفاده برای بیشتر پرکننده های خودکار به ماشین ها اجازه می دهد تا در هر خط بسته بندی یا طرح موجود ادغام شوند. تجهیزات را می توان اساساً تا نوار نقاله جمع کرد و محصول را می توان برای شروع پر کردن آماده کرد. اگرچه استثنائاتی وجود دارد، اما فولاد ضد زنگ یک قاب سنگین را امکان پذیر می کند که به راحتی یک بار متوالی به هم متصل نمی شود، نمی لرزد و در جای دیگری حرکت نمی کند. البته استثناء این قاعده پر کردن محصولات ساینده است که می توانند واکنش ضعیفی با فولاد ضد زنگ داشته باشند. در این موارد می توان یک قاب پلاستیکی یا HDPE را تعویض کرد.
2.PLC با صفحه لمسی
مغز دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک یک کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی (PLC) است. PLC با هر چرخه پر کردن سیگنال ها را دریافت و ارسال می کند و به دستگاه اجازه می دهد بدون کمک اپراتور کار کند. این ماشین‌ها سیگنال‌ها را برای نمایه‌سازی، زمان پر کردن، پر کردن محصول در مخازن و موارد دیگر مدیریت می‌کنند. ماشین‌های پرکننده همچنین دارای یک رابط صفحه نمایش لمسی جداگانه هستند و به اپراتورها اجازه می‌دهند تا تمام تنظیمات یک پنل کنترل مرکزی، شیشه‌های سفارشی و ترکیبات محصول را که شامل صفحه‌نمایش‌های نسخه‌ای هستند، ذخیره و فراخوانی کنند. PLC و رابط اپراتور با دسترسی آسان به تعدادی از عملکردهای مختلف زمان راه اندازی، تغییر و عملیات را کاهش می دهند.


3.تنظیم عمر نیرو
تنظیم سطح قدرت در دستگاه های پرکن نیز به سریع و آسان شدن فرآیند تعویض کمک می کند. از پنجره‌های کوچک گرفته تا بزرگ، نیازی به تنظیم سرها به بالا و پایین نیست، نیازی به لنگ دستی نیست. در عوض، با چرخاندن یک کلید، می توان تمام سرها را در عرض چند ثانیه تا ارتفاع مورد نیاز بالا یا پایین آورد. این، همراه با تنظیمات ساده PLC، دوباره در زمان تولید با ارزش صرفه جویی می کند و اجازه می دهد تا محصولات بیشتری برای قفسه آماده شوند.
4.سرهای بسیار پر
هر دستگاه پرکن را می توان با تعداد زیادی سر پرکننده تولید کرد که به بسته بندی اجازه می دهد تا چهار، هشت یا شانزده بطری را به طور همزمان پس از نمایه سازی ظروف و در جای خود پر کند. البته سرعت، اتوماسیون خط بسته بندی و امکان شروع با چندین سر پرکننده در آینده و یا افزودن هدهای پرکننده بیشتر می تواند تضمین کند که سرعت تجهیزات برای اپراتور مناسب خواهد بود. مجهز به نوار نقاله 
5.سیستم های بینایی
سیستم های ویژن با PLC فوق الذکر ارتباط برقرار می کنند تا اطمینان حاصل شود که پرکننده مایع در طول تولید به راحتی کار می کند. از این سیستم ها می توان برای شمارش تعداد دفعات قرار دادن بطری ها در دستگاه استفاده کرد تا اطمینان حاصل شود که تعداد بطری های مورد نیاز برای پر کردن مجدد در دسترس است و حتی برای محافظت از دستگاه در برابر زمان بیکاری با توقف در صورت وجود مشکل در دستگاه استفاده می شود. پایین دست خرابی درپوش یا برچسب این سیستم‌های بینایی به اپراتور کمک می‌کنند تا فرآیند پر کردن و بسته‌بندی را نظارت کند و با جلوگیری از مشکلات احتمالی، زمان آزاد را به حداقل برساند.


6.طراحی به روز شده
همانطور که در بالا ذکر شد، طراحی یک دستگاه پرکن به طور کلی اجازه می دهد تا سرهای پرکننده بیشتری در آینده اضافه شود. توانایی ارتقا به این معنی است که ماشین سوخت گیری با شرکت رشد می کند. با شروع دو پر کردن و افزایش آن به شانزده، فضای زیادی را در اختیار شرکت قرار می دهد تا بدون ترس از بیش از حد ظرفیت تجهیزات بسته بندی رشد کند. ماشین‌های پرکننده مختلف دارای حداکثر تعداد سر پرکننده متفاوتی خواهند بود، اما سورا صنعت در تلاش است تا همه ماشین‌ها را برای رشد طراحی کند.
نتیجه گیری
البته، با تعدادی از اصول پر کردن ممکن و انواع ماشین، ماشین های مختلف ویژگی های متفاوتی خواهند داشت. با این حال، بیشتر ویژگی های فوق در اصل و صرف نظر از نوع تجهیزات پرکننده یافت می شود. ماشین سازی سورا صنعت سازننده ای انواع کیسه پرکن گرانولی و پودری می باشد.

شماره تماس09397700612

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : سورا صنعت,دستگاه کیسه پر کن, دستگاه نیمه اتوماتیک گرانولی , نویسنده : omid surasanat بازدید : 80 تاريخ : شنبه 9 مهر 1401 ساعت: 10:44

دستگاه پرکن حبوبات در انواع مدل های مختلف طراحی و به بازار ارائه می شود. این دستگاه پرکاربرد به منظور تسریع فرایند بسته بندی تولید می شود، به کمک این دستگاه می توان به راحتی قوطی، ظروف و کیسه های مختلف را از انواع حبوبات پر کرد. امروزه در صنعت خشکبار، دستگاه پرکن حبوبات، جایگاه بسیار ویژه ای پیدا کرده است .دستگاه پرکن حبوبات طراحی بسیار فوق العاده ای دارد. این دستگاه طول عمر بالایی دارد زیرا بدنه این دستگاه با متریال بسیار باکیفیت و درجه یک ساخته شده است. نحوه استفاده از این دستگاه نیز بسیار ساده و آسان است و نیاز به مهارت خاصی ندارد.

امروزه به دلیل افزایش جمعیت، نیاز کشور به راه اندازی صنایع مختلف بسیار بیشتر شده است. استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته و پرکاربرد در صنعت های گوناگون ضروری است. یکی از بهترین دستگاه های موجود در صنعت بدون شک، دستگاه حبوبات پرکن است. امروزه طراحان  ماشین سازی سورا صنعت با بکارگیری جدیدترین تجهیزات توانسته اند، انواع مدل های این دستگاه را طراحی کنند و در بازار به فروش برسانند.

 

دستگاه پرکن حبوبات چیست؟

دستگاه پرکن حبوبات، کیسه و ظروف را از محصولات مختلف مثل سبزی خشک، مواد دارویی، لوبیا، عدس و .. به هر میزانی که شما مشخص کنید، پر می کند. این دستگاه دارای تنظیمات ویژه ای است، به همین خاطر شما می توانید به طور دقیق میزان حبوبات موجود در بسته ها را مشخص کنید.

 

دستگاه پرکن حبوبات در فعالیت های خانگی و صنعتی قابل استفاده است. بنابراین تنها کافی است نوع مدل این دستگاه را با توجه به فعالیتی که مد نظر دارید، انتخاب کنید. این دستگاه در ابتدا وظیفه توزین و پرکردن محصول را برعهده دارد. علاوه بر این برخی از دستگاه های پرکن حبوبات مرحله بسته بندی را نیز در آخر انجام می دهند اما معمولاً انجام مرحله بسته بندی به کمک نیروی انسانی صورت می گیرد. سایر اطلاعات در مورد دستگاه های بسته بندی و دستگاه شیرینگ پک را می توانید از این قسمت مطالعه بفرمایید.

ویژگی های پرکن حبوبات

دستگاه پرکن حبوبات، ویژگی های مطلوب بسیار زیادی دارد، به همین خاطر همواره افراد زیادی خواستار تهیه این دستگاه برای فعالیت در صنعت هستند. این دستگاه دقت بالایی دارد بنابراین محصولات را در اندازه های مشخص و تعیین شده آماده می کند. این دستگاه بدون شک تحول عظیمی در صنعت ایجاد کرده است، به کمک این دستگاه می توان در زمان پرکردن کیسه و ظروف صرفه جویی کرد. علاوه بر این به کمک آن بسیاری از هزینه های اضافی نیز، کاهش پیدا خواهد کرد.

 

انواع پرکن حبوبات سورا صنعت 

انتخاب نوع مدل دستگاه پرکن حبوبات برای مشتری سختی و دشواری بسیار زیادی دارد، بر همین اساس مشتری قبل از خرید باید در مورد نوع کارکرد هر کدام از این دستگاه ها، اطلاعات کافی و مشخصی بدست آورد.

 

دستگاه پرکن حبوبات معمولاً به دو صورت اتومات و نیمه اتومات قابل سفارش است. عملکرد دستگاه پرکن حبوبات نیمه اتوماتیک به نیروی انسانی وابسته است. بنابراین سرعت این دستگاه پایین تر از دستگاه پرکن حبوبات تمام اتومات است. این دستگاه ها بیشتر به دلیل هزینه خرید پایینی که دارند مورد توجه قرار می گیرند.

دستگاه پرکن حبوبات نیمه اتوماتیک بیشتر برای کارگاه های کوچک قابل استفاده است و برای شرکت ها و کارگاه های بزرگ توصیه نمی شود. همواره محبوبیت دستگاه های اتوماتیک حبوبات پرکن بسیار بیشتر از دستگاه های نیمه اتوماتیک است.

 

دستگاه پرکن حبوبات نیمه اتوماتیک خود به دو نوع توزین دار و حجمی تقسیم بندی می شود. عملکرد دستگاه توزین به وزن محصول بسیار وابسته است. معمولاً برای بسته بندی قند و شکر از دستگاه های دو و یا چهار توزین استفاده می شود و برای افزایش سرعت کار و بسته بندی سایر محصولات می توان از شش و یا هشت توزین نیز استفاده کرد.

دستگاه کیسه پرکن گرانولی سورا صنعت چیست؟

دستگاه کیسه پرکن گرانولی برای بسته بندی محصولات پودری و گرانولی مورد استفاده قرار می گیرد. انواع دستگاه پرکن پودری و گرانولی کارکرد های متفاوتی دارند. این دستگاه در بهبود صنعت دسته بندی محصولات، نقش چشمگیری داشته است. مکانیزم کارکرد دستگاه پرکن مایع بر اساس نیروی جاذبه است در حالی که دستگاه پرکن گرانولی با استفاده از مکانیزم کانتور کار می کند. کاربرد این دستگاه در بخش ماده غذایی، بهداشتی و حتی صنعت پزشکی بسیار زیاد است.سایر اطلاعات ضروری و مهم در مورد دستگاه پرکن مایعات را نیز می توانید از این بخش مشاهده بفرمایید.

 

ویژگی های کیسه  پرکن گرانولی سورا صنعت 

دستگاه پرکن حبوبات و دستگاه پرکن پودری امروزه به عنوان پرکاربردترین دستگاه های موجود در صنایع مختلف غذایی و بهداشتی محسوب می شوند. انواع مدل های دستگاه پرکن پودری در بازار موجود است. یکی از ساده ترین مدل های این وسیله، دستگاه پرکن پودر دستی است. این دستگاه به دلیل طراحی ساده ای که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

انواع کیسه پر کن گرانولی سورا صنعت 

معمولاً دستگاه کیسه پرکن گرانولی  از جمله دستگاه کیسه پر کن برنج را به دو صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طراحی می کنند. دستگاه پرکن پودر نیمه اتوماتیک قابلیت های بسیار ضعیف تری دارد و معمولاً سرعت کار با این دستگاه بسیار پایین تر است. بنابراین برای انجام فعالیت های متعدد و پیچیده بهتر است از دستگاه پرکن پودر اتوماتیک استفاده شود.

 

مشتری اگر بخواهد به دقت و سرعت کار اهمیت بیشتری دهد، بهتر است به سراغ تهیه دستگاه پرکن گرانولی اتوماتیک و یا دستی برود زیرا نتیجه کار این دستگاه بسیار با کیفیت تر است و در مقایسه با دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک قابل قیاس نیست. انتخاب درست نوع دستگاه تا حد زیادی به انتظار مشتری وابسته است. قیمت خرید انواع دستگاه پرکن گرانولی نیز با یکدیگر متفاوت است و معمولاً این موضوع به جنس بدنه دستگاه و نوع مدل آن بستگی دارد. هنگام خرید از کیفیت دستگاه مورد نظر خود، اطمینان حاصل کنید.

شماره تماس 09397700612

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : سورا صنعت,دستگاه کیسه پر کن, دستگاه نیمه اتوماتیک گرانولی , نویسنده : omid surasanat بازدید : 116 تاريخ : جمعه 8 مهر 1401 ساعت: 16:43

دستگاه خشک کن سبزی و میوه در ابعاد دلخواه مشتری تمام استیل و گالوانیزه با شیر گازی برقی اتوماتیک دارای فن تهویه ضد تعریق و فن هوای گرم به طور یکنواخت در قفسه ها به همراه کوره گازی فن برقی که با گارانتی و ضمانت نامه کتبی تقدیم مشتریان می گردد. موارد مورد استفاده ی خشک کن : در عطاری ها خشک کردن زنجبیل و انوع گیاهان دارویی و خشک کردن دانه های گیاهی و دارویی در قنادی ها خشک کردن زعفران ، انواع میوه های خشک در رستوران ها خشک کردن گوجه ، کدو حلوایی ، پیاز و سیر و سبزیجات در منازل و مغازه ها خشک کردن انواع میوه آلوچه، انجیر، کیوی، لواشک،موز،سیب،پرتقال،خرمالو،زردآلو،توت فرنگی، گوجه سبز، آناناس، آواکادو، هلو، خرما، انبه و انواع سبزیجات

ویژگی های دستگاه خشک کن:

خشک کن سبزی و میوه در ابعاد دلخواه مشتری تمام استیل و گالوانیزه شیر گازی برقی اوتماتیک فن تهویه ضد تعریق فن هوا گرم به طور یکنواخت در قفسه ها کوره گازی فن برقی دستگاه خشک کن با سینی. سازنده دستگاه های خشک کن خانگی و کارگاهی. فوق العاده کم مصرف کاملا هوشمند و بدون نیازبه تایمر وتنظیمات گاری چرخدار آلمینیومی یا استیل دارای چهاردمنده آکسیال قوی و یک فن تهویه اتوماتیک حرارت دهی یکنواخت طراحی سیرکوله فوق العاده مجهز به خنک کننده موتور فنها تهویه اتوماتیک ۳۰ درصد صرفه جویی انرژی بدون صدا ومزاحمت دستگاه خشک کن صنعتی میوه و سبزی در دو نوع کابینتی و کانتینیوس تولید میشوند که خشک کن های کابینتی مخصوص تولید در سطوح کارگاهی و خشک کن های کانتینیوس مخصوص خشک کردن انواع محصولات در سطوح صنعتی است. کاربرد دستگاه های خشک کن عموما برای محصولات مواد غذایی و کشاورزی ، نظیر انواع سبزی و میوه است ولی به تناسب نیاز، میتواند برای خشک کردن مواد شیمیایی و صنعتی نیز استفاده شود.

ظرفیت دستگاه های خشک کن کانتینیوس :

دستگاه های میوه خشک کن کانتینیوس  در انواع ابعاد و ظرفیت های استاندارد همچنین دستگاه با ظرفیت های مورد نیاز مشتری تا چندین تن تولید میگردد. با قابلیت خشک کنی میوه هایی مانند سیب ، زردآلو ، آلبالو ، موز ، توت ، کیوی ، انجیر، انبه ، هلو ، لواشک ، لیمو ، انگور ، خرما ، حبوبات ، پیاز ، انجیر ، زرشک ، زعفران ، شلتوک ، شوید ، کشمش ، گلابی ، آناناس ، توت فرنگی ، گوجه فرنگی ، خرمالو و قارچ و همه میوه جات که میتوان خشکشان کرد.

ظرفیت های استاندارد عبارتند از :

۵۰ الی ۱۵۰ کیلو میوه ۱۵۰ الی ۳۰۰ کیلو ۲۰۰ تا ۴۰۰ کیلو ۴۰۰ الی ۶۰۰ کیلو 1تن خط تولید میوه خشک و ظرفیت بالاتر و یا پایین تر مورد تقاضای شما نیز تولید میگردند. دستگاه های خشک کن میوه فقط مختص هیچ میوه ای محدود نمیشود و شما میتوانید اقدام به خشک نمودن هرنوع میوه و یا سبزی و سیفی جات نمایید.

نتیجه گیری :

ماشین سازی  سورا صنعت طراح و سازنده ی انواع دستگاه هاس خشک دو کابین و کانتینیوس با بالاترین کیفیت و استفاده از بهترین متریال ، امکان طراحی و ساخت در ارتفاع و ابعاد مورد نیاز شما مشتریان گرامی را دارا می باشد. ارائه دستگاه میوه خشک کن به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش خشک کن صنعتی تقدیم مشتریان می گردد.

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : سورا صنعت,دستگاه خشک کن میوه ,خشک کن , نویسنده : omid surasanat بازدید : 106 تاريخ : جمعه 8 مهر 1401 ساعت: 15:13

برای راه اندازی تولید میوه و سبزی خشک نیاز به خشک کن صنعتی دارید و همچنین می توانید از تجهیزات برقی یا دستی برای تهیه آن اعم از شست و شو، پوست کندن، خوردن و برش زدن استفاده کنید. محصول پس از خشک شدن با استفاده از ماشین آلات مختلف بسته بندی و آماده فروش می شود. در صورت نیاز به کمک برای خرید انواع دستگاه خشک کن میوه می توانید با مشاوران سورا صنعت تماس گرفته و راهنمایی های لازم را از آنها دریافت کنید.
انواع دستگاه های خشک کن بر اساس نوع
1. دستگاه خشک کن خانگی
2. دستگاه خشک کن صنعتی
3. دستگاه خشک کن نیمه صنعتی
دستگاه های خشک کن کار خشک کردن میوه و سبزی را به روش های مختلفی انجام می دهند، این خشک کن ها در صنعت نیز کاربرد دارند که هر کدام از آنها از فناوری خاصی برای خشک کردن میوه و سبزیجات استفاده می کنند. اگر به دنبال راهنمای خوب خشک کردن میوه هستید، با سورا صنعت همراه باشید تا با تمام نکات مفید این دستگاه و نحوه عملکرد آن آشنا شوید.


منابع تولید گرما در خشک کن ها
منبع تولید گرما در میوه های خشک انرژی حاصل از سوختن گاز، گازوئیل یا برق است. بدنه دستگاه از عایق حرارتی ساخته شده است که تلفات حرارتی آن نزدیک به صفر بوده و در نتیجه مصرف سوخت به میزان قابل توجهی کاهش یافته و محیط کار گرم نخواهد شد.
ظرفیت تولید ماشین آلات بسته به سایز آنها متفاوت است، به عنوان مثال معمولا در خشک کن های کابینتی ظرفیت ورودی در هر نوبت حدود 100 تا 300 کیلوگرم است و ظرفیت خشک کن های تونلی در هر شیفت کاری حدود 1 تا 2 تن است. . خشک کن های گازی در سایزهای بزرگتر از برقی تولید می شوند که همانطور که از نامشان پیداست از گاز استفاده می کنند اما خشک کن های برقی میوه به دلیل سایز بسیار کوچکتر برق کمتری مصرف می کنند.

انواع دستگاه خشک کن صنعتی
اگر به دنبال بهترین مارک دستگاه میوه خشک کن صنعتی هستید قبل از هز چیز باید با انواع آن آشنا شوید، در ادامه انواع دستگاه خشک کن صنعتی را معرفی می کنیم:
 دستگاه خشک کن  دوکابینی
این مدل از دستگاه ها دارای سه مدل می باشد که شامل یک، دو، سه کابین می باشد و با توجه به افزایش تعداد کابین ها ظرفیت دستگاهی که با مشعل های گازی یا گازوئیلی و یا المنت های برق کار می کنند افزایش می یابد.
 دستگاه  خشک کن دو کابینی برای خشک کردن میوه ها و سبزیجات و همچنین قارچ و گیاهان دارویی و صنایع شیمیایی کاربرد دارند و همچنین به دلیل قیمت مناسب، سهولت استفاده و فضایی که اشغال می کنند معمولاً برای مصارف صنعتی، کارگاهی و خانگی محبوب هستند.
• خشک کن های تونلی
این دستگاه به دلیل ساختار تونلی مانند آن خشک کن تونلی نامیده می شود. تونل این دستگاه دارای یک درب ورودی است که پس از ورود مواد به داخل تونل درب آن بسته شده و پس از خشک شدن از داخل تونل عبور کرده و مواد خشک شده به بیرون فرستاده می شود. این دستگاه برای تولید محصولات خشک بر اساس گردش هوای گرم، مادون قرمز، مایکروویو و فرکانس رادیویی استفاده می شود


• خشک کن کانتینیوس
 خشک کن کانتینیوس از نظر ظاهری کاملاً شبیه به  خشک کن تونلی هستند، اما از نظر مکانیسم کمی متفاوت هستند. تفاوت در نحوه حرکت مواد خام است، به این ترتیب که مواد به طور مداوم از بالای محفظه هوای گرم به پایین حرکت می کنند و در صورت خشک شدن مواد از چرخه خارج می شوند، در غیر این صورت این روند ادامه می یابد.حدود یک تن تا دو تن محصول خشک می کند.
شماره تماس جهت سفارش محصول
09397700612

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : خرید دستگاه میوه خشک کن خانگی و صنعتی,سورا صنعت ,نوار نقاله, نویسنده : omid surasanat بازدید : 106 تاريخ : جمعه 8 مهر 1401 ساعت: 14:46

برای راه اندازی تولید میوه و سبزی خشک نیاز به خشک کن صنعتی دارید و همچنین می توانید از تجهیزات برقی یا دستی برای تهیه آن اعم از شست و شو، پوست کندن، خوردن و برش زدن استفاده کنید. محصول پس از خشک شدن با استفاده از ماشین آلات مختلف بسته بندی و آماده فروش می شود. در صورت نیاز به کمک برای خرید انواع دستگاه خشک کن میوه می توانید با مشاوران سورا صنعت تماس گرفته و راهنمایی های لازم را از آنها دریافت کنید.
انواع دستگاه های خشک کن بر اساس نوع
1. دستگاه خشک کن خانگی
2. دستگاه خشک کن صنعتی
3. دستگاه خشک کن نیمه صنعتی
دستگاه های خشک کن کار خشک کردن میوه و سبزی را به روش های مختلفی انجام می دهند، این خشک کن ها در صنعت نیز کاربرد دارند که هر کدام از آنها از فناوری خاصی برای خشک کردن میوه و سبزیجات استفاده می کنند. اگر به دنبال راهنمای خوب خشک کردن میوه هستید، با سورا صنعت همراه باشید تا با تمام نکات مفید این دستگاه و نحوه عملکرد آن آشنا شوید.


منابع تولید گرما در خشک کن ها
منبع تولید گرما در میوه های خشک انرژی حاصل از سوختن گاز، گازوئیل یا برق است. بدنه دستگاه از عایق حرارتی ساخته شده است که تلفات حرارتی آن نزدیک به صفر بوده و در نتیجه مصرف سوخت به میزان قابل توجهی کاهش یافته و محیط کار گرم نخواهد شد.
ظرفیت تولید ماشین آلات بسته به سایز آنها متفاوت است، به عنوان مثال معمولا در خشک کن های کابینتی ظرفیت ورودی در هر نوبت حدود 100 تا 300 کیلوگرم است و ظرفیت خشک کن های تونلی در هر شیفت کاری حدود 1 تا 2 تن است. . خشک کن های گازی در سایزهای بزرگتر از برقی تولید می شوند که همانطور که از نامشان پیداست از گاز استفاده می کنند اما خشک کن های برقی میوه به دلیل سایز بسیار کوچکتر برق کمتری مصرف می کنند.

انواع دستگاه خشک کن صنعتی
اگر به دنبال بهترین مارک دستگاه میوه خشک کن صنعتی هستید قبل از هز چیز باید با انواع آن آشنا شوید، در ادامه انواع دستگاه خشک کن صنعتی را معرفی می کنیم:
 دستگاه خشک کن  دوکابینی
این مدل از دستگاه ها دارای سه مدل می باشد که شامل یک، دو، سه کابین می باشد و با توجه به افزایش تعداد کابین ها ظرفیت دستگاهی که با مشعل های گازی یا گازوئیلی و یا المنت های برق کار می کنند افزایش می یابد.
 دستگاه  خشک کن دو کابینی برای خشک کردن میوه ها و سبزیجات و همچنین قارچ و گیاهان دارویی و صنایع شیمیایی کاربرد دارند و همچنین به دلیل قیمت مناسب، سهولت استفاده و فضایی که اشغال می کنند معمولاً برای مصارف صنعتی، کارگاهی و خانگی محبوب هستند.
• خشک کن های تونلی
این دستگاه به دلیل ساختار تونلی مانند آن خشک کن تونلی نامیده می شود. تونل این دستگاه دارای یک درب ورودی است که پس از ورود مواد به داخل تونل درب آن بسته شده و پس از خشک شدن از داخل تونل عبور کرده و مواد خشک شده به بیرون فرستاده می شود. این دستگاه برای تولید محصولات خشک بر اساس گردش هوای گرم، مادون قرمز، مایکروویو و فرکانس رادیویی استفاده می شود


• خشک کن کانتینیوس
 خشک کن کانتینیوس از نظر ظاهری کاملاً شبیه به  خشک کن تونلی هستند، اما از نظر مکانیسم کمی متفاوت هستند. تفاوت در نحوه حرکت مواد خام است، به این ترتیب که مواد به طور مداوم از بالای محفظه هوای گرم به پایین حرکت می کنند و در صورت خشک شدن مواد از چرخه خارج می شوند، در غیر این صورت این روند ادامه می یابد.حدود یک تن تا دو تن محصول خشک می کند.
شماره تماس جهت سفارش محصول
09397700612

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : خرید دستگاه میوه خشک کن خانگی و صنعتی,سورا صنعت ,نوار نقاله, نویسنده : omid surasanat بازدید : 102 تاريخ : جمعه 8 مهر 1401 ساعت: 14:46

دستگاه های پرکن یا Semi-automatic granule filling machine with four weightsبه منظور بسته بندی انواع مواد پودری  و گرانولی مورد استفاده قرار می گیرند.
همانطور که از نام آن پیداست اولین وظیفه این دستگاه ها شکل دادن به بسته بندی است. برای این منظور جزء اصلی این دستگاه یقه نام دارد که وظیفه ایجاد فرم کلی بسته را بر عهده دارد. همچنین می توان از لبه های مختلف برای ایجاد خطوط روی بسته بندی استفاده کرد. به علاوه برای اتو کردن لبه های مختلف بسته بندی از اتوهای فلزی استفاده می شود که دمای آن توسط عناصر دما و سنسورهای دقیق کنترل می شود. این اتوها می توانند افقی، عمودی و یا حتی مورب باشند.


در دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک 4 توزین ، محصول ابتدا به مخزن دستگاه منتقل می شود و سپس به مقدار وزنی که روی صفحه نمایش HMI دستگاه نشان داده شده است، هنگامی که اپراتور پدال تخلیه یا میکروسوئیچ دستی را فشار می دهد، محصول داخل بسته می تواند کیسه باشد. یا قوطی در نهایت با چرخ خیاطی یا درب بسته، کیسه یا درب کنسرو شده.
برای بسته بندی مواد پودری در بسته بندی های کوچک مانند ادویه جات معمولا از بسته های خیاطی سه رو یا چهار رو استفاده می شود. برای بسته بندی مایعات در بسته بندی های کوچک 10 تا 50 گرمی مانند سس، پاستا یا آبلیمو از بسته بندی ساشه یا بسته بندی توزین دار استفاده می شود که در شکل های مختلف قابل مشاهده است.


رایج ترین نوع کیسه های بسته بندی مخصوصا برای مواد غذایی، کیسه های بالشی هستند. از این پاکت ها برای بسته بندی ساندویچ، چیپس، ذرت، حبوبات فله، شکر و غیره استفاده می شود. کیسه های بالش در سه نوع بالش معمولی، بالش چوگان و بالش چوگان ایستاده استفاده می شود که سازنده بنا به سلیقه شما آنها را انتخاب می کند.
پاکتهای مکعبی نیز نوع جدیدی از پاکتها هستند که به معمولا برای موادی که نیاز به چیده شده به صورت ایستاده در قفسه های فروشگاه ها را دارند به کار برده می شوند. این نوع پاکت نیازمند اجزای پیچیده تری در دستگاه بسته بندی برای شکل دهی نیاز دارد. معمولا برای این نوع از پاکتها از 4 یا 5 اتوی عمودی برای اتوی لبه های چهارگانه و از یک اتوی افقی برای بستن بالا و پایین بسته استفاده می شود. این نوع از پاکتها در دو نوع معمولی و دسته دار تولید می شوند.
نتیجه گیری
ماشین سازی سورا صنعت طراح و سازنده ی انواع دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک گرانولی چهار توزین  و دستگاه پرکن حجمی گرانول مدل نیمه اتوماتیک با بالاترین کیفیت و استفاده از بهترین متریال ، امکان طراحی و ساخت در ارتفاع و ابعاد مورد نیاز شما مشتریان گرامی را دارا می باشد.

شماره تماس 09397700612

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : سورا صنعت,دستگاه کیسه پر کن, دستگاه نیمه اتوماتیک گرانولی , نویسنده : omid surasanat بازدید : 98 تاريخ : چهارشنبه 6 مهر 1401 ساعت: 17:25

دستگاه بالابر Z چیست؟
در پوسته بسته، مواد حجیم در امتداد جهت انتقال مواد Z شکل هستند. بنابراین بالابر Z سورا صنعت یک آسانسور عمودی چند منظوره است. آسانسور نوع Z دارای ویژگی های انتقال افقی و عمودی است. یک پورت تغذیه در انتهای پایین وجود دارد. و پورت تخلیه در انتهای بالایی قرار دارد. درگاه تغذیه به طور کلی مجهز به یک دستگاه تغذیه مانند فیدر ارتعاشی الکترومغناطیسی است. علاوه بر این، سطل های زیادی روی زنجیر آسانسور وجود دارد. سپس سطل های آسانسور بارگیری می کنند و مواد فله ای را حمل می کنند.
دستگاه بالابر Z برای چه مواردی استفاده می شود؟
1. اولا، صنایع غذایی گسترده ترین کاربرد است: آجیل، بادام زمینی، دانه های کاکائو، بیسکویت، چیپس سیب زمینی، غذاهای سرخ شده، کوفته ها، شکلات، شکر، غذاهای منجمد، آرد، و غیره.2. ثانیا، آسانسور سطل z برای صنعت غلات مانند غلات، برنج، حبوبات، دانه ها و غیره نیز مناسب است.3. ثالثاً، صنایع شیمیایی، مانند ذرات پلاستیک (PP، PE، PS)، کربن فعال، مواد نگهدارنده، مواد افزودنی، خوراک، کودها، سیمان و غیره.4. چهارم، سیستم نوار نقاله سطلی را می توان در صنعت داروسازی مانند کپسول، قرص، قرص و غیره استفاده کرد.5. پنجم، آسانسور سطلی نوع z برای صنایع سخت افزاری مانند پیچ، مهره و قطعات فلزی نیز قابل استفاده است.

مشخصات کلیدی / ویژگی های خاص:

پارامتر فنی نوار نقاله سطلی:قدرت: 0.75-8 کیلو واتظرفیت انتقال: 3-10 4-10 تن/ساعتسرعت: قابل تنظیمولتاژ:  240/380 ولتنوع محرک: موتور الکتریکیحجم سطل: 1.4-8 لیترمواد سطل: ABS، SS، PP یامواد سفارشی قاب: فولاد کربن یا فولاد ضد زنگمواد سطح: فولاد ضد زنگ یا فولاد کربنبسته بندی: جعبه تخته سه لا برای حمل و نقل استاندارد صادرات     : 20 روز پس از دریافت پرداخت

شرح نوار نقاله سطلی (که به آن نوار نقاله سطلی نوع Z نیز گفته می شود) از قاب، سطل، زنجیر، چرخ دنده، جعبه کنترل و سایر لوازم جانبی برای انتقال عمودی حجم یا از دست دادن مواد به طور موثر استفاده می شود. آسانسورهای سطلی می توانند انواع مواد حجیم را از سبک به سنگین و از مواد ریز و شل و روان به اجسام بزرگتر و تا حدی شکننده ارتقا دهند. گزینه‌هایی برای سطل‌ها وجود دارد که روی محصولات مصرفی با ارزش مانند غلات، ماکارونی، شیرینی‌پزی، سکه، پای حیوانات و مواردی از این قبیل ملایم هستند. آنها معمولاً در پیکربندی "Z-Elevator" یا "C-Elevator" طراحی می شوند.

کاربرد:

دستگاه بالابر زد برای طیف وسیعی از محصولات با جریان آزاد در صنایع غذایی، کشاورزی، دارویی، آرایشی و بهداشتی، صنایع شیمیایی، مانند غذاهای میان وعده، غذاهای منجمد، سبزیجات، میوه ها، شیرینی ها بسیار مناسب هستند. مواد شیمیایی و سایر گرانول ها.

 

امکانات:

پیاله ها از پلی پروپیلن تقویت شده با درجه مواد غذایی ساخته شده اند که به صورت یک تکه قالب گیری شده اند و می توانند دمای 10- تا 120 درجه فارنهایت را تحمل کنند.
یک نوار نقاله عمودی برای حمل عمودی محصولات خشک و تخلیه آنها در قیف یک توزین چند سر یا خطی.
تمام قطعات دارای پوشش های بازرسی آسان برای جدا کردن و یک پنجره بازرسی مناسب هستند. سطل ها دارای مکانیزم آزادسازی سریع برای تسهیل نصب یا برداشتن سریع سطل ها هستند. تمامی آسانسورها مجهز به دستگاه کشش زنجیر اتوماتیک و محافظ داخلی اضافه بار هستند.
موتور کاهنده دنده‌ای که دستگاه را به حرکت در می‌آورد، عملکرد پایداری دارد، عمر دستگاه را طولانی‌تر می‌کند و نگهداری آن آسان است.

شماره تماس جهت خرید دستگاه بالابر z

09397700612

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : سورا صتعت ,بالابر زد , نویسنده : omid surasanat بازدید : 116 تاريخ : چهارشنبه 6 مهر 1401 ساعت: 17:05

اسکرو ماردون یا بالابر پودری  یک سیستم انتقال مواد حلزونی می باشد. که با عنوان های اسکرو کانوایر یا اسکرو حلزونی و بالابر پودر ماردونی نیز شناخته می شود. اسکرو ماردون برای انتقال مواد فله کاربرد دارد و در صنایع مختلف استفاده های وسیعی دارد.
برای مثال در کارخانجات می توان با قرار دادن یک اسکرو ماردون پودرها را از میکسر پودری به سمت دستگاه های کیسه پر کن پودری هدایت کرد. اسکرو حلزونی باعث صرفه جویی در نیروی کار انسانی و همچنین صرفه جویی در زمان انتقال و جلوگیری از هدر رفت محصول می شود. در نتیجه متوجه می شویم که توسط بالابر پودری، توان تولید افزایش می یابد.
اسکرو حلزونی در در انتقال مواد فله در مسافت های کم کارایی دارد و برای مسافت های طولانی توصیه نمی شود. در مسافت های طولانی برای انتقال مواد باید از نوار نقاله که توسط ماشین سازی سورا صنعت نیز تولید می شود، استفاده نمود.
ولی این مزیت را باید برای اسکرو ماردون در نظر بگیریم که امکان اضافه کردن چند ورودی و خروجی وجود دارد. همچنین هزینه تعمیر و نگهداری پایین اسکرو ماردون از مزایای آن به شمار می رود.


ساختار و نحوه عملکرد ماردون
اسکرو ماردون دارای یک قسمت اصلی به نام شافت مرکزی می باشد که ماردون (قطعه حلزونی شکل) بر روی آن نصب شده است. با چرخش ماردون در میان بدنه مواد در در فضای خالی بین مارپیچ و بدنه به سمت جلو یا عقب منتقل می شود.
این انتقال مواد نیاز به طراحی دقیق دارد تا این فرآیند بازده کارآمد داشته باشد و همچنین به مواد حین انتقال آسیب وارد نشود.
نکات مهم در طراحی اسکرو ماردون مناسب
در طراحی ماردون باید به نوع مواد که می خواهیم توسط ماردون منتقل کنیم و همچنین دبی این مواد توجه کنیم. همین طور طول و زاویه انتقال مواد نیز در طراحی ماردون اهمیت ویژه ای دارد.این پارامترها در تعیین گام ماردون و سرعت چرخش آن و همچنین سایز و جنس ماردون به کار رفته موثر می باشند.
ماشین سازی سورا صنعت با بررسی مواد مشتری و همچنین طول و زاویه مسافتی که مواد حمل می شوند، اسکرو ماردون (اسکرو مارپیچ) متناسب با نیاز مشتری را طراحی می کند.همچنین نوع مواد تعیین کننده جنس به کار رفته برای تولید اسکرو ماردون می باشند.مجموعه ما با توجه به مواد و بنابر سفارش مشتری این امکان را فراهم کرده است تا دستگاه از جنس گالوانیزه، آهن یا استیل ضد زنگ تولید شود.همچنین ماردون می تواند از جنس فولاد معمولی ولی با روکش سرامیک باشد و یا از جنس فولاد ضد سایش هاردوکس یا دورستات باشد.
مشخصات کلی ماردون های تولیدی توسط  ماشین سازی سورا صنعت
قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی
طراحی و تولید ماردون انتقال مواد در قطر و متراژهای مختلف با توجه نیاز و سفارش مشتریان گرامی
طراحی و ساخت دستگاه به درخواست مشتری از جنس گالوانیزه، آهن یا استیل
ماردون مجهز به الکترو موتور گیربکس
مجهز به حوضچه
ماردون دارای کوپلینگ مرغوب و به روز می باشد که درصورت فشار و ضربه غیر معمول، این فشار به کوپلینگ منتقل می شود و تنها قطعه واسط پلاستکی کوپلینگ شکسته می شود و مانع خسارت به ماردون و موتور می شود.
مرغوبیت و کیفیت بالای جنس ماردون انتقال مواد (ضد زنگ و مقاوم در برابر ضربه)
دارای قابلیت حمل مواد با وزن بالا
دارای قدرت کششی بالا
مطابقت سایز و قطر ماردون با وزن مواد
قیمت مناسب با توجه به کیفیت بالای ماردون های تولیدی
گارانتی دستگاه ماردون به مدت یک سال
خدمات پس از فروش دستگاه

 

خدمات و پشتیبانی سورا صنعت
تمامی ماشین آلات این مجموعه در قسمت طراحی و مهندسین مجرب ساخته و تولید می شوند تا در اختیار تولید کنندگان، کارخانه جات، مجموعه های تولیدی و بسته بندی موادغذایی،بنگاه های زود بازده و … قرار گیرد.
در انبار این مجموعه موجود می باشد و در کوتاه ترین زمان تمامی قطعات یدکی بالابرپودری در اختیار شما قرار میگیرد.
قیمت دستگاه
لطفا جهت مشاوره ، خرید دستگاه بالابر بسته بندی و استعلام قیمت دستگاه بالابرپودری با مشاورین سورا صنعت تماس حاصل نمایید.

شماره تماس 09397700612

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : سورا صنعت ,بالابر پودری ,قیمت دستگاه بالابرپودری , نویسنده : omid surasanat بازدید : 146 تاريخ : سه شنبه 5 مهر 1401 ساعت: 17:25

دستگاه بالابر z  مناسب جهت انتقال مواد گرانولی از قبیل: قند، شکر، چای، برنج، حبوبات، غلات، تافی، چیپس سیب زمینی، میوه خشک و … می باشد.
این دستگاه که اسم دیگر آن بالابر دستگاه بسته بندی می باشد. به جهت شکل خاص خود و تشابه به علامت اختصاری z ، به بالابر z معروف است.

دستگاه بالابر z  در ظرفیت های مختلف قابلیت جا به جایی و انتقال محصول را دارد. کارایی دستگاه بالابر z در دستگاه بسته بندی، دستگاه بسته بندی حبوبات، دستگاه بسته بندی خشکبار و… به یک شکل می باشد. بدین صورت که محصول را در مخزن خود ذخیره کرده و با ویبره یکسان و منظم آن را داخل کاسه های خود ریخته و بدون هیچ گونه آسیبی به مخزن دستگاه بسته بندی انتقال می دهد.


دستگاه بالابر حبوبات و خشکبار
دستگاه بالابر حبوبات و خشکبار دارای یک مخزن هاپر با سیستم ویبره برای هماهنگی و یکدست حرکت کردن محصول می باشد.
پیمانه های دستگاه فوق با قابلیت برگشت در انتهای بالابر، که همان مخزن دستگاه بسته بندی می باشد، تخلیه را به صورت کامل و بدون نقص انجام می دهد.
مشخصات فنی دستگاه بالابر z
MAZ 103 جهت انتقال مواد گرانولی و ریز دانه ها
عملکرد : الکترومکانیک
برق مورد نیاز: تک فاز – سه فاز
برق مصرفی: 1 کیلو وات
جنس مخزن : استیل
جنس پیمانه ها: پلی اتیلن
وزن دستگاه : 400 کیلو گرم
ظرفیت مخزن : 100 کیلو گرم
ابعاد: طول 300 عرض 150  ارتفاع 400
سفارش دستگاه بالابر Z
شما میتوانید برای سفارش دستگاه بالابر Z از سایت  سورا صنعت اقدام نمایید و با تماس با شرکت میتوانید اطلاعات بیشتری درباره این محصول کسب نمایید.
همچنین کارشناسان متخصص مجموعه میتوانند در مورد تمامی دستگاه های تولید شده اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهند که میتواند برای خط تولید شما تاثیر گذار باشدکارشناسان ما با تخصص چندین ساله میتوانند شما را در راه اندازی، توسعه و بهبود دستگاه های شما راهنمایی کنند.این مجموعه در صورت تمایل شما میتواند زمان مورد نظر شما را  برای مشاهده حضوری از کارخانه و دستگاه های موجود فراهم نماید.
این مجموعه همواره تمامی دستگاه های خود را مورد بازرسی و بازبینی کارشناسان و متخصصان زبده قرار میدهد تا کیفیت و استانداردهای لازم را کسب نماید. این مجموعه یکی از بزرگترین تولید کننده  دستگاه در ایران بوده که توانسته است تمامی گواهینامه های لازم را کسب نماید


ویژگی های  دستگاه بالابر z
 دارای استراکچر محکم از جنس آهن و پروفیل ضخیم
 رنگ بدنه الکترواستاتیک کوره ای
 دارای کاور هایی از جنس استنلس استیل
 قابلیت تنظیم ارتفاع به کمک پایه های مقاوم و ضد ارتعاش
 قابلیت انتقال و جابه جایی آسان
 سفارشی سازی با ارتفاع و حجم درخواستی
 دارای کمترین لرزش و آلودگی صوتی در محیط
 قابلیت راه اندازی مجزا با برق 220 ولت شهری و 380 ولت صنعتی
 دارای تابلو برق مجزا ، کنترل فرمان (درایو و تنظیم دور) و اینورتر
 اپراتوری آسان با حداقل آموزش
 توانایی جابه جایی و انتقال تمام مواد گرانولی و ریزدانه ها
خدمات و پشتیبانی سورا صنعت
تمامی ماشین آلات این مجموعه در قسمت طراحی و مهندسین مجرب ساخته و تولید می شوند تا در اختیار تولید کنندگان، کارخانه جات، مجموعه های تولیدی و بسته بندی موادغذایی،بنگاه های زود بازده و … قرار گیرد.
در انبار این مجموعه موجود می باشد و در کوتاه ترین زمان تمامی قطعات یدکی بالابر z در اختیار شما قرار میگیرد.
قیمت دستگاه
لطفا جهت مشاوره ، خرید دستگاه بالابر زد و استعلام قیمت دستگاه بالابر z با مشاورین سورا صنعت تماس حاصل نمایید.

شماره تماس 09397700612

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : سورا صنعت , نویسنده : omid surasanat بازدید : 108 تاريخ : سه شنبه 5 مهر 1401 ساعت: 15:16

سورا صنعت طراح و سازنده انواع دستگاه کیسه پرکن برنج است. طبق قانون، برنج می‌بایست در داخل کیسه های بهداشتی و با اوزان دقیق بسته بندی گردد.
ماشین آلات کیسه پرکن گرانولی مجموعه ما با استفاده از سیستم های دیجیتالی مدرن، توانایی ‌توزین کلیه محصولات نظیر برنج، حبوبات، خشکبار، غلات و.. را با دقت وزنی ۵ گرم دارد.
فرآیند کار کیسه پر کن برنج
پس از انجام مراحل متعدد نظیر شالیکوبی، برنج حالا آماده بسته بندی خواهد بود. در این مرحله محصولات به مخزن بالابر Z منتقل میشوند، وظیفه بالابر Z انتقال محصولات به مخزن دستگاه کیسه پر کن است. مخزن دستگاه کیسه پر کن سیستم توزین را تغذیه نموده و توزین ها با توجه به وزنی که از قبل بر روی HMI (صفحه کنترل لمسی دستگاه) تعریف شده است، محصول را به دقت وزن کرده و آماده ی تخلیه در کیسه ها میکنند. کیسه ها نیز پس از پر شدن با حرکت بر روی نوار نقاله ی جلوی کیسه پر کن و با عبور از دستگاه کیسه سردوز نخی، کیسه ها دوخته و پلمپ می‌شوند.


اجزای دستگاه کیسه پرکن برنج

• دستگاه بالابر Z همراه با مخزن ویبره
• دستگاه کیسه پر کن توزین دار
• نوار نقاله جلوی کیسه پر کن
• دستگاه کیسه سردوز نخی

مشخصات فنی دستگاه کیسه پرکن برنج

در زیر مشخصات فنی دستگاه کیسه پر کن دوتوزین ذکر شده است :
ابعاد : طول ۱۸۰ ، عرض ۱۴۰ ، ارتفاع ۲۹۰ سانتیمتر
وزن کیسه ها :5الی 50 کیلوگرم قابل تنظیم (درصورت نیاز دستگاهی برای اوزان بالاتر نیز به صورت سفارشی تولید خواهد شد.)
سرعت بسته بندی : ۵ الی ۸ کیسه در دقیقه
برق مصرفی : ۰٫۷۵ کیلووات ، ۲۲۰ الی ۳۸۰ ولت تکفاز و سه فاز

 


مجموعه ماشین سازی سورا صنعت
ماشین سازی سورا صنعت، کارگاه  سازنده ماشین آلات مختلف است که هرکدام دارای بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی در زمینه ی ساخت ماشین آلات صنایع غذایی و بسته بندی می باشد .
سورا صنعت مفتخر است که در راستای شکوفایی و پیشرفت تولید ملی گام کوچکی در امر صادرات به کشورهای منطقه داشته است.

بازدید کننده گرامی جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید:
09397700612
09363932720


دیگر محصولات ما :
دستگاه بسته بندی ,دستگاه بالابر کاسه ای , بالابرz , بالابرپودری,بالابر پیاله ای , خط کامل سورت و تصفیه,دستگاه آسیاب صنعتی, دستگاه شمع قلمی, دستگاه بسته بندی سبزیجات, دستگاه بسته بندی پودری, دستگاه خشک کن کابینی , دستگاه بسته بندی چهارتوزین, دستگاه بسته بندی گرانولی, دستگاه خشک کن تونلی , دستگاه بوجاری,دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز,دستگاه شیرینگ پک برقی,دستگاه نوار نقاله ,دستگاه درب بند بطری , دستگاه خشک کن آجیل,دستگاه خشک کن سبزیجات, دستگاه خشک کن میوه , دستگاه شمع وارمر, دستگاه شمع وارمر خانگی, دستگاه نوار نقاله استیل ,دستگاه کیسه پر کن پودری , دستگاه قوطی پرکن, دستگاه دوخت پدالی ,دستگاه کیسه پرکن، ماشین آلات بسته بندی, ماشین آلات تولیدخشکبار

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : سورا صنعت ,دستگاه کیسه پر کن ,کیسه پر کن,کیسه پر کن برنج, نویسنده : omid surasanat بازدید : 96 تاريخ : سه شنبه 5 مهر 1401 ساعت: 14:35

دستگاه های شیرینگ پک سورا صنعت  از نظر سوخت مصرفی بصورت تک سوز و دوگانه سوز می باشند. دستگاه های بسته بندی تک سوز همانطور که از نامش پیداست تنها از یک نوع سوخت برای گرم کردن تونل حرارتی استفاده می‌کنند. این سوخت می تواند گازی یا برقی باشد.

اما یک نوع دیگر از دستگاه های شیرینگ پک که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، دستگاه های شیرینگ پک دوگانه سوز می باشند. این دستگاه ها هم از برق و هم گاز برای تامین انرژی خود استفاده می کنند که موحب کاهش مصرف انرژی و هزینه های حاصل از آن می شود.
دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز
دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز بخشی از سوخت مصرفی خود را با استفاده از گاز شهری و بخش دیگر را با استفاده از برق بدست می‌آورد. این کار باعث کاهش بسیاری از هزینه‌ ها می شود. همچنین این دستگاه ها از لحاظ ایمنی نیز بسیار بالا و مطمئن می باشند.
اصلی ترین وظیفه کوره‌ی شیرینگ دوگانه سوز به مانند مابقی دستگاه‌های شیرینگ تامین دما و حرارت مورد نیاز به همراه گردش هوا است تا موجب منقبض شدن فیلم شرینگ و ادامه‌ی روند بسته‌بندی محصولات شود.
این نوع دستگاه ها عموما برای بسته بندی محصولاتی چون قطعات صنعتی مثل لوازم یدکی خودرو، کارتن و یا جعبه هایی مثل بسته های خرما و حتی قطعات بزرگی چون  اجاق گاز سینک ظرفشویی و مواردی از این قبیل استفاده می شود. نایلون های استفاده شده در شیرینگ پک های تونلی از جنس پلی اتیلن است.
به این دلیل که این فیلم در نگهداری محصولات سنگین وزن و منسجم کردن آنها در جا به جایی و حمل و نقل در مراحل انبارداری کاربرد بهتری دارد. حرارت مورد نیاز در این دستگاه  از منابع گازی و همچنین برقی استفاده می شود.


باتوجه به بالا بودن تعرفه ها در تامین انرژی مصرفی دوگانه سوز بودن این نوع شیرینگ برای تولیدکنندگان به صرفه خواهد بود.
تولید کنندگان نیز با در نظر گرفتن این موضوع، به منظور کاهش مصرف برق این دستگاه را به صورت دوگانه سوز نیز تولید کرده‌اند، تا در نبود هر یک از منابع به راحتی بتوانید منبع انرژی دیگر را برای تامین حرارت کوره‌ی دستگاه جایگزین کرد.

امکانات دستگاه شیرینگ دوگانه سوز
همان طور که گفته شد شیرینگ پک دوگانه سوز برای بسته بندی کالا‌هایی با ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. اصلی ترین امکانات این دستگاه شامل موارد ذکر شده در زیر می‌باشد.دمای داخل کوره و دمای لازم برای انجام عمل دوختن در بسته بندی به صورت اتوماتیک تنظیم و کنترل می‌شود.
برای گردش و انتقال هوا در داخل کوره، دستگاه مجهز به دو فن و یک سیستم مارپیچ است. شیرینگ دوگانه سوز برای انجام دوخت های تیغه ایی مجهز به سیستم پنوماتیک است. نوار نقاله بکار برده شده در دستگاه از نوع کانوایر و دارای زنجیری با خاصیت ضد سایشی است.
برای پیشگیری از اتلاف انرژی در هردوسر دستگاه، پرده‌هایی به جنس سیلسکون تعبیه شده است. این نوع دستگاه به دو صورت اتوماتیک و نیمه اتوتیک قابل سفارشی سازی است.
دستگاه شیرینگ تک سوز
نیاز به یک دستگاه شیرینگ تقریبا در تمامی تولیدی ها احساس می شود. اما موضوع اصلی انتخاب درست در خرید نوع دستکاه نسبت به محصولات تولید کننده‌ی آنهاست. دربرخی کارگاه‌ها به جهت صرفه جویی در مصرف انرژی در شیرینگ تک سوز (گاز سوز) برای بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد. شیرینگ های تک سوز در دو مدل گازی و برقی در بازار عرضه می شود.
دستگاه های شیرینگ پک تک سوز تنها از یک نوع سوخت منبع برای گرم کردن تونل حرارتی استفاده می‌کنند. این دستگاه ها برای ایجاد حرارت در داخل محفظه تونل از الکتریسیته یا همان المنت های گرمایشی استفاده می کند که این موضوع باعث می‌شود مصرف برق در این دستگاه بسیار بالا رود.
قیمت دستگاه شیرینگ پک گازسوز
دستگاه‌های شیرینگ گازسوز از مشعل های گازی برای تامین حرارت داخل تونل استفاده می‌کند. برای بسته بندی کالاهایی با اندازه و ابعاد کوچک‌تر کاربرد دارد. چرا که با توجه به بالا بودن قیمت برق و افزایش تعرفه‌هایش به صورت سالیانه و پایین بودن انرژی مصرفی شیرینگ های گاز سوز، این نوع دستگاه مورد توجه بسیاری از تولیدکنندگان قرار گرفته است. اغلب دستگاه های گاز سوز به صورت نیمه اتوماتیک عرضه می‌شود.

 


قیمت  شیرینگ پک  برقی
حرارت لازم کوره در شیرینگ پک های برقی به کمک المنت های تعبیه شده درآن تامین می شود. در این دستگاه با استفاده از انرژی برق روشن و گرم می شوند و دیگر نیازی به وجود هیچ مشعل گازی نیست. قیمت این دستگاه خیلی مقرون به صرفه می باشد.
در واقع این از دید تولیدکنندگانی که از این دستگاه را برا بسته بندی استقاده می کنند مزیت محسوب نمی‌شود. چرا که برای کارکردن مدام نیاز به اتصال به برق دارد و مصرف انرژی بیشتری در مقایسه با مدل گازسوز و دوگانه سوز نیازدارد و بنابراین هزینه سازتر است. این نوع دستگاه اغلب به صورت اتوماتیک ارائه می‌شود.
مزایای شیرینگ گازی نسبت به شیرینگ برقی
استهلاک دستگاه و هزینه‌های ماهیانه کم یکی از اساسی ترین مزیت های آن است. امکان ساخت شیرینگ گازی با برق تک فاز، که برای کارکردن نیاز به استفاده از برق صنعتی ندارد و در اماکن مسکونی نیز قابل استفاده است.
ثابت ماندن درجه حرارت داخل کوره مانع از ایجاد نوسانات در فیلم شیرینگ می شود. در حالی که درشیرینگ برقی با خاموش و روشن شدن المنت ها درجه حرارت کوره ثابت نمی ماند.
برای دیدن انواع دستگاه های شیرینگ پک و برآورد قیمت های آن،‌ می توانید به سایت سورا صنعت مراجعه کنید.

شماره تماس 09397700612

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : سورا صنعت ,شیرینگ,دستگاه شیرینگ ,شیرینگ پک, نویسنده : omid surasanat بازدید : 91 تاريخ : سه شنبه 5 مهر 1401 ساعت: 14:02

در این مقاله قصد داریم شما را با خدمات جوشکاری آرگون و مزایا و معایب جوشکاری آرگون آشنا کنیم. خدمات جوشکاری آرگون به وسیله گاز آرگون و به کمک قوس الکتریکی انجام می شود. از جمله نمونه های کاربردی جوشکاری آرگون می توان به کاربرد این حرفه در صنایع بزرگ پتروشیمی، ساخت تجهیزات نظامی، نیروی دریایی، نیروی هوایی، نیروگاه های برق و در نگاهی جزئی تر در کاربرد این فرایند در اتصال لوله های تحت فشار، جوش دادن صفحات ظریف و نازک، جوشکاری آلومینیوم با آرگون، جوشکاری مس با آرگون و …. اشاره کرد. جالب است بدانید که برای جوشکاری فلزات سخت و غیر سخت، آهنی و غیر آهنی در تمام ضخامت ها می توان از روش جوشکاری آرگون استفاده کرد.
مجموعه ما خدمات جوش کاری co2هم انجام میدهد
جوشکاری آرگون چیست؟
یکی از روش های جوشکاری که در صنایع مختلف کاربردهای زیادی دارد، جوشکاری آرگون است. علت این نامگذاری استفاده از گاز آرگون در این روش از جوشکاری است. گاز آرگون به خاطر خاصیت خنثی بودن آن برای این فعالیت انتخاب شده است. گاهی نیز از گاز هلیوم و یا به طور همزمان از گاز آرگون و هلیوم استفاده می شود.  در یک جمله و به طور خلاصه می توان این طور بیان کرد که جوشکاری قوس تنگستن، تحت پوشش گاز محافظ را جوشکاری آرگون می نامند. منظور از قوس الکتریکی که به کمک آن جوشکاری با گاز آرگون انجام می شود، تخلیه بار بین دو الکترود در توده ای از گاز یونیزه می باشد. زمانی که بار بین دو الکترود در حال تخلیه است، حرارت بسیار زیادی تولید می شود.
حرفه جوشکاری با گاز آرگون
امروزه خدمات جوشکاری آرگون از جمله حرفه های پر درآمد و مشاغل سخت به حساب می آید. جوشکاری با گاز آرگون نیازمند مهارت، دانش و تجربه است. کلاس های آموزش عملی این رشته در مراکز رسمی فنی و حرفه ای برگزار می شود و شرکت کنندگان می توانند بعد از گذراندن دوره و در صورت قبولی در آزمون فنی حرفه ای مدرک تخصصی این رشته را دریافت کنند.
معایب خدمات جوشکاری‌آرگون
جوشکاری با گاز آرگون نیز مانند تمام فرایندهای دیگر دارای معایب و مزایای خاص خود است. یکی از مهم ترین معایب این رشته، مضرات آن برای بدن انسان است. گاهی اوقات این مضرات به قدری زیاد می شود که صاحبان صنعت ترجیح می دهند به جای خدمات جوشکاری آرگون از روش های دیگری استفاده کنند. همان طور که می دانید گاز آرگون در شرایط عادی غیر سمی و کاملا بدون خطر است. اما همین گاز بی خطر زمانی که در مجاورت اکسیژن قرار بگیرد سمی و خطرناک می شود.  از جمله مضرات این روش برای بدن انسان می توان به مشکلاتی که برای سیستم تنفسی فرد ایجاد می کند اشاره کرد. در طی انجام جوشکاری با گاز آرگون، گازهای سمی و خطرناکی تولید می شود و همین امر مشکلاتی را برای سیستم تنفسی فرد به وجود می آورد. علاوه بر این، در این روش به اندام ها جنسی نیز آسیب وارد می شود. با انجام جوشکاری با گاز آرگون، اشعه مادون قرمز ایجاد می شود و همین موضوع سبب کاهش توان جنسی فرد خواهد شد. اشعه مادون قرمز علاوه بر این، برای پوست نیز خطراتی را ایجاد می کند و باعث پیری زودرس خواهد شد. افرادی که برای مدت طولانی از این روش استفاده می کنند در صورت رعایت نکردن شرایط محافظتی و ایمنی دچار مشکلات و بیماری هایی مانند برونشیت، زخم اثنی عشر، التهاب ریه، زخم معده، آسم، ناراحتی های کلیوی، التهاب روده و معده، مشکلات قلبی و … می شوند.
همان طور که گفته شد در زمان انجام خدمات جوشکاری آرگون، گرما و حرارت زیادی ایجاد می شود. سوختگی، گرمازدگی و ضایعات چشمی از جمله عوارضی هستند که به علت این گرمای بیش از حد ایجاد می شوند. گرمازدگی ناشی از حرارت می تواند با علائمی مانند درد شکمی، تهوع و احساس خستگی خودش را نشان دهد.
برای جلوگیری و کاهش این خطرات باید در زمان انجام کار با این فرایند از لباس، عینک، کفش  و ماسک محافظ مخصوص جوشکاری آرگون استفاده کرد.
مزایای خدمات جوشکاری آرگون
یکی از مهم ترین مزیت های خدمات جوشکاری آرگون، بالا بودن سطح بهره وری و کیفیت در این شیوه جوش می باشد. از دیگر مزایای این شیوه می توان نیاز کمتر به پاکسازی در این روش اتصال به علت وجود نداشتن جرقه، دود و سرباره را نام برد. در روش جوشکاری با گاز آرگون بر خلاف جوشکاری های معمولی، جرقه وجود ندارد. با استفاده از این شیوه جوشکاری می توان قطعات بسیار ظریف، ورق ها و صفحات صاف فلزی و قوس ها را با کیفیت بسیار بالا جوش و اتصال داد. از این روش می توان برای جوشکاری لوله های تحت فشار گرفته تا صفحات نازک و ظریف استفاده کرد.
اگر در مناطق شمالی و یا مرکز تهران ساکن هستید، می توانید با استفاده از خدمات جوشکاری سیار در شمال تهران و یا جوشکاری سیار در مرکز تهران برای انجام سفارشات جوشکاری خود در وقت و هزینه تان صرفه جویی کنید.
با استفاده از خدمات جوشکاری سیار  می توانید جوشکاری های مختلف مورد نیاز خود در منزل یا محل کار را در اسرع وقت انجام دهید. جوشکار سیار به محل مورد نظر شما خواهد آمد و سفارشات جوشکاری شما را در همان محل شروع و به اتمام می رساند. از جمله مواردی که اغلب خانواده ها را نیازمند آهنگری سیار می کند می توان به موارد زیر اشاره کرد.
• ساخت حفاظ آهنی برای پنجره ها و برخی از درها
• جوشکاری و اتصال انواع لوله ها
• ساخت نرده و حفاظ برای بالکن
• ساخت سایه بان
• ساخت حفاظ برای راه پله ها
• ساخت درب آکاردئونی
• ساخت حفاظ به شکل شاخ گوزنی
• ساخت انواع پنجره آهنی ساده و طرح دار
• جوشکاری اسکلت فلزی
• ساخت انواع درب حیاط و دروازه ساده
اگر ساکن شرق و یا غرب تهران هستید، می توانید از  خدمات جوشکاری سیار در شرق تهران و یا جوشکاری سیار در غرب تهران استفاده کنید. در این صورت  به راحتی و در اسرع وقت جوشکار سیار در محل مورد نظر شما حاضر خواهد شد و به انجام سفارشات جوشکاری شما مشغول می شود.
با استفاده از خدمات جوشکاری سیار تهران سورا صنعت  می توانید از کمک جوشکار سیار با تجربه و حرفه ای در محل کار یا زندگی خود بهره مند شوید. هم چنین اگر نیاز به خدمات آهنگری دارید و در تهران ساکن هستید می توانید گزینه مطمئن آهنگری سیار تهران را انتخاب کنید. با استفاده از خدمات آهنگری سیار می توانید سفارشات آهنگری های مورد نیاز خود را با کمترین اتلاف وقت و بالاترین کیفیت به آهنگری سیار بسپارید.
ساکنان جنوب تهران نیز می توانند با انتخاب جوشکاری سیار در جنوب تهران فعالیت های جوشکاری خود را به جوشکار سیار بپردازند که از هر لحاظ برای آن ها به صرفه است.
تماس با ما
با شماره‌ تلفن‌های ما تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، متخصصین ما در محل شما حاضر شوند. فرقی نمی‌کند در شرق تهران باشید، غرب تهران، مرکز یا شمال و جنوب. همیشه یکی از جوشکارهای ما نزدیک شما است.

شماره تماس09397700612

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : سوراصنعت ,جوشکاری ,خدمات جوشکاری , نویسنده : omid surasanat بازدید : 119 تاريخ : سه شنبه 5 مهر 1401 ساعت: 11:59

جوشکاری به فرایند ساخت یا اتصال قطعات (معمولاً فلزات و یا مواد ترموپلاستیک‌) با ایجاد همجوشی گفته می‌شود. این روش متمایز از تکنیک‌هایی مانند لحیم‌کاری و لحیم کاری نرم است که فلزات را با درجه حرارت پایین‌تر به هم متصل می‌کنند، بدون اینکه فلز پایه را ذوب کنند.
برخی از رایج‌ترین روش‌های جوشکاری عبارت‌اند از:
جوشکاری قوسی (SMAW): تحت عنوان "جوشکاری با الکترود دستی پوشش‌دار و یا جوشکاری با برق" نیز شناخته شده است. در این روش از یک الکترود استفاده می‌شود که دارای پودر (فلاکس) در اطراف خود می‌باشد و نقش محافظ گودال جوش را دارد.
جوشکاری با الکترود تنگستن تحت پوشش گاز محافظ (GTAW): تحت عنوان جوشکاری TIG (تنگستن، گاز خنثی) نیز شناخته شده است، در این روش از یک الکترود تنگستن غیر مصرفی برای تولید جوش استفاده می‌شود. منطقه جوش توسط یک گاز محافظ خنثی مانند آرگون یا هلیوم، از آلاینده‌های هوا محافظت می‌شود.
جوشکاری قوسی با گاز محافظ (GMAW): معمولاً جوشکاری میگ (مخفف کلمات فلز، گاز بی‌اثر) نامیده می‌شود. در این روش از یک دستگاه تغذیه سیم‌جوش (گان جوشکاری) استفاده می‌شود که سیم‌جوش را با سرعت قابل تنظیم تأمین می‌کند. در این تکنیک، گاز محافظ مبتنی بر آرگون و یا ترکیبی از آرگون و دی‌اکسید کربن (CO2) بر گودال جوش آزاد می‌شود تا از آن در برابر آلاینده‌های هوا محافظت کند.


جوشکاری قوسی با مفتول توپودری (FCAW): این تکنیک تقریباً مشابه با جوشکاری میگ است، به جز اینکه در این روش، از یک مفتول ویژه پر شده با پودر استفاده می‌شود. این جوشکاری می‌تواند با گاز محافظ یا بدون آن انجام شود، که بستگی به پودر پرکننده مفتول دارد.
جوشکاری زیرپودری (SAW): در این روش از یک الکترود مصرفی که به‌طور خودکار تغذیه می‌شود و یک پوشش از سرباره گرانولی همجوشی استفاده می‌شود. جوش مذاب و منطقه قوس با "غوطه‌ور" شدن زیر پوشش سرباره، از آلاینده‌های هوا محافظت می‌شوند.
جوشکاری الکترواسلگ (ESW): این فرآیند جوشکاری در یک پاس و برای مقاطع بسیار ضخیم بین 1 اینچ (25 میلی‌متر) و 12 اینچ (300 میلی‌متر)، در یک موقعیت عمودی یا نزدیک به عمود انجام می‌شود.
خدمات جوشکاری co2  ماشین سازی سورا صنعت
واحد جوشکاری ماشین سازی سورا صنعت از سه بخش تشکیل شده است: جوشکاری co2 و جوشکاری آرگون و نقطه جوش. جوشکاری آرگون و co2 معمولاً برای فلزات فولادهای نرم معمولی و ضدزنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.
تجهیزات جوشکاری آرگون و co2 در مجموعه سورا صنعت ، امکان جوشکاری انواع قطعات بزرگ و سنگین، جوشکاری نقطه‌ای این قطعات و ارائه نقطه‌جوش‌های ظریف و با کیفیت بالا را فراهم می‌کند. تمامی جوشکاران در این شرکت دارای گواهینامه‌های معتبر می‌باشند. این افراد کارآزموده تضمین می‌کنند که محصولات، محفظه‌ها و مونتاژها به‌درستی و به‌طور کامل و مطابق با مشخصات موردنظر جوشکاری شوند.
برخی خدمات جوشکاری فلزات در این شرکت به شرح زیر است:
 جوشکاری آرگون و جوشکاری با تنگستن تمامی مواد، ابزارهای سنجش و در تمامی اندازه‌ها
 جوشکاری محفظه و قاب دقیق
 جوشکاری فولاد، فولاد ضدزنگ
 جوشکاری نقطه‌ای اغلب مواد
 همجوشی، جوش نبشی و شیاری، اتصالات لبه و زوایا، اتصالات T شکل
 خدمات جوش کار co2

جوشکاری CO2
از جوشکاری co2 برای قطعاتی که از لحاظ ظاهری مهم نبوده و ضخامت بالایی دارند، استفاده می‌شود. این نوع جوشکاری، نفوذ بالا و سطح برجسته‌ای داشته و برای سطوح صاف مناسب نیست، زیرا نیاز به پرداخت‌کاری بیشتری دارد.
در روش جوشکاری co2 جوشکاری در جو گازهای واکنش‌دهنده یا با یک گاز فعال انجام می‌گیرد. در این روش گاز در قوس جداشده و تا اندازه‌ای با حوضچه مذاب واکنش نشان می‌دهد. در این روش عموماً از گاز co2 استفاده می‌شود. دی‌اکسید کربن خاصیت حفاظتی بسیار خوبی دارد و به طول قوس بسیار حساس است. در موقع استفاده از این گاز طول قوس ثابت نگه‌داشته می‌شود، بنابراین در دستگاه‌های تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک که طول قوس باید ثابت نگه داشته شود، استفاده از این گاز ایده‌آل است.
برخلاف گازهای اتمی، دی‌اکسید کربن در محل قوس الکتریکی به اکسیژن و مونواکسید کربن تجزیه می‌شود، هرچند گازهای مزبور بعد از خنک شدن به CO2 تبدیل می‌شوند. در این حالت گازها و سایر مواد موجود قبل از جامد شدن جوش از آن خارج می‌شوند. جریان بیشتری که در موقع استفاده از CO2 مصرف می‌شود، باعث تلاطم بیشتر حوضچه مذاب شده و در نتیجه حباب‌های گازهای موجود در داخل جوش به سطح فلز صعود کرده و قبل از انجماد از آن خارج می‌شوند، در نتیجه تخلخل جسم کمتر و کیفیت جوش بالاتر خواهد بود.
درصورتی‌که بتوان به‌خوبی از ورود گازهای موجود در هوا یعنی اکسیژن و نیتروژن به منطقه جوش پیشگیری کرد، این جوش از خواص شیمیایی و فیزیکی بهتری برخوردار خواهد بود. جوشکاری قوس الکتریکی با گاز محافظ CO2 یک روش بسیار مفید و فراگیر است. روش جوشکاری برقی صنعتی برای جوشکاری فلزات سخت و غیر سخت در تمامی ضخامت‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد و یک روش بسیار مناسب برای جوشکاری صفحات فلزی نازک و مقاطع نسبتاً ضخیم فلزات غیر سخت می‌باشد.
مزایای جوشکاری CO2

 با توجه به اینکه میله‌های الکترود در این روش به‌صورت مستمر تغذیه می‌گردد، زمان برای تعویض الکترود صرف نمی‌شود و در نتیجه سرعت جوشکاری افزایش پیدا می‌کند.
 این روش برای جوشکاری فلزاتی که به‌سختی جوش داده می‌شوند مناسب است.
 قوس و حوضچه مذاب به‌خوبی نمایان هستند.
 پرداخت‌کاری کمتری پس‌ازاین روش موردنیاز است.
 این شیوه به‌راحتی می‌تواند در تمام وضعیت‌ها استفاده شود.
برخی از خدمات جوشکاری در تهران :
• انجام خدمات جوشکاری و برشکاری در محل
• ساخت انواع درب و پنجره
• ساخت انواع حفاظ و نرده
• ساخت انواع سایبان و آلاچیق
• ساخت انواع پله و پل
• نصب انواع جاقفلی
• انجام برشکاری و هوابرش
• تیرآهن کشی
• و..

قیمت جوشکاری co2 در تهران
قیمت جوشکاریco2  به عوامل متعددی بستگی دارند. هزینه نهایی به نوع فلز، آهن یا استیل وابسته است. همچنین قیمت روزفلز نیز بر قیمت جوشکاری موثر است. مدل، ظاهر و ابعاد سازه نیز از عواملی هستند که در هنگام تعیین قیمت جوشکاری و دستمزد جوشکار ماهر لحاظ می شود. هزینه جوشکاری  به نوع کار مورد نظر شما بستگی دارد، معمولاً اجرت جوشکار سیار به وزن سازه ساخته‌ شده نیز وابسته است. برای خدماتی مانند خدمات خرده کاری جوشکاری معمولاً طرفین قبل از شروع کار، باید سر این موضوع باهم به توافق برسند. همچنین مواردی نیز قیمت جوشکاری کیلویی محاسبه می‌شود. به صورتی که وزن آهن‌های استفاده شده را محاسبه می‌کنند و سپس هزینه اعلام می شود.


همانطور که پیش تر هم بیان کردیم انواع جوش متنوع هستند و عوامل متفاوتی مانند شرایط آب و هوایی، شرایط و در مواردی جوشکاری در ارتفاع نیز بر دستمزد جوشکارco2 تاثیر دارد. همچنین قیمت جوشکاری صنعتی مانند جوش گاز اکسیژن، جوش مقاومتی، جوش حالت جامد و به طور کل خدمات تخصصی نرخ اجرت جوشکاری سیار متفاوتی دارند. مورد بعدی نیز مهارت جوشکار است. طبعا تمام استادکاران دستمزد یکسانی دارند. دستمزد جوشکار روزمزد به هر کدام از روش ها وابسته است، که بنا به سابقه و نوع خدمات قابل ارائه توسط وی بستگی دارد.


تماس با ما
با شماره‌ تلفن‌های ما تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، متخصصین ما در محل شما حاضر شوند. فرقی نمی‌کند در شرق تهران باشید، غرب تهران، مرکز یا شمال و جنوب. همیشه یکی از جوشکارهای  مجموعه سورا صنعت نزدیک شما است.
تلفن های تماس :
خدمات جوشکاری co2 در شمال تهران 09397700612
خدمات جوشکاری co2 در غرب تهران 09363932720
خدمات جوشکاری co2 در شرق تهران 09192667715
خدمات جوشکاری co2 در مرکز تهران 09198182884
خدمات جوشکاری co2 در جنوب تهران 09120356479

خدمات جوشکاری co2 در شهریار

خدمات جوشکاری co2 در صفادشت

خدمات جوشکاری co2 در کرج

خدمات جوشکاری co2 در فردیس 

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : سورا صنعت ,خدمات جوشکاری CO2 در تهران,جوشکاری ,خدمات جوشکاری , نویسنده : omid surasanat بازدید : 164 تاريخ : يکشنبه 3 مهر 1401 ساعت: 13:34

جوشکاری آرگون برای جوش دادن انواع آلیاژها و سوپر آلیاژها کاربد دارد. از مزیت‌های جوشکاری آرگون می‌شود گفت که قطعات نازک و ظریف را با دقت بالا می‌شود جوشکاری کرد.
همچنین امروزه برای ساخت انواع میز و صندلی استیل ، دکوریجات استیل ، و انواع سازه‌های ساخته شده با استیل به کار می‌رود و از مصرف کاملا صنعتی خارج شده است.


با خدمات جوشکاری آرگون کدام فلزها را می‌شود جوش داد؟
با خدمات جوش آرگون انواع آلیاژ و سوپرآلیاژ رو می‌شود جوش داد که در ادامه به چند تا از پرکاربرد‌ترین جوش ارگون اشاره می‌کنیم.
• جوشکاری استیل
• جوشکاری آلومینیوم
• جوشکاری برنج
• جوشکاری مس
• جوشکاری مس به استیل
• جوشکاری کربن استیل (فولاد، آهن)


جوشکاری استیل با آرگون
انواع قطعات استیل در ضخامت‌های متفاوت را می‌شود با خدمات جوش آرگون به راحتی جوشکاری کرد.
از جمله:
• جوشکاری ورق استیل نازک با آرگون
• جوشکاری لوله استیل با آرگون
• جوشکاری انواع سازه‌های ساخته شده با استیل
جوش آرگون استیل معمولاً پرکاربردترین نوع جوشکاری آرگون هست.
جوشکاری آلومینیوم با آرگون
جوشکاری آلومینیوم از دیگر مواردی است که جوشکار آرگون می‌تواند جوشکاری کند.
جوشکاری برنج
به علت وجود قلع در ترکیبات برنج، جوشکاری آن کمی سخت‌تر از دیگر فلزات است اما با فیلرهای مخصوص می‌شود برنج را هم با جوشکاری آرگون جوش داد.
جوشکاری مس با آرگون
مس به علت انتقال گرمایی بالایی که داره جوشکاری خیلی سختی داره، اما شدنیه.
البته منظور ما در اینجا جوشکاری مس با آرگون هست و نه روش‌های دیگر.


جوش مس به استیل با آرگون
با خدمات جوشکاری آرگون مس به استیل را نیز می‌شود جوشکاری کرد. جوشکار آرگون در شرایط خاصی که مهیا می‌کند این نوع جوشکاری را نیز انجام می‌دهد.
دقت داشته باشید که در استیل انتقال حرارت خیلی پایین و در مس انتقال حرارت خیلی بالاست و همین باعث سخت‌تر شدن جوشکاری مس به استیل می‌شود.
جوشکاری کربن استیل با آرگون
جوشکاری آهن با آرگون برای قطعات ظریف گزینهٔ مناسبی است. اگر قطعات ظریف و نازک می‌خواهید جوشکاری کنید، می‌توانید از خدمات جوش آرگون استفاده کنید.


چگونه خدمات جوش آرگون انجام می‌دهیم
ما علاوه بر کارگاه جوشکاری آرگون ، جوشکاری سیار آرگون نیز انجام می‌دهیم. برای جوش آرگون در محل و جوش استیل درتهران می‌توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید و یا از طریق واتساب در ارتباط باشید.
اگر جوشکاری آرگون در تعداد بالا نیاز دارید و کار شما سری کاری است ما در کارگاه جوشکاری آرگون تمام قطعات شما را با قیمت مناسب جوش آرگون می‌دهیم.


قیمت جوشکاری آرگون چقدر است؟
واقعیت این است که قیمت جوشکاری آرگون در مقایسه با جوشکاری‌های دیگر بالاتر است. به این خاطر که:
1. جوشکاری آرگون یک کار تخصصی و نیازمند تجربهٔ بالاست
2. مواد مصرفی در جوش آرگون هزینه بالایی دارد مثل (فیلر، تنگستن و خود گاز آرگون)
اما برای تعیین قیمت جوشکاری آرگون نیاز است که ما اطلاعاتی از کار مدنظر شما داشته باشیم. برای استعلام هزینه جوش آرگون می‌توانید از طریق شماره تماس زیر و یا از طریق واتساب با ما در تماس باشید.
به طور مثال جوش آرگون لوله هزینه متفاوتی با جوشکاری ورق استیل دارد.

خدمات جوشکاری آرگون در کدام مناطق انجام می‌دهید؟
ما در تمام نقاط تهران و شهرستان های تهران از قبیل شهریار،صفادشت،پرند،رباط کریم و اسلام شهر  و در بعضی از مناطق  استان کرج خدمات جوشکاری آرگون انجام می‌دهیم.


جوش آرگون در تعداد بالا و سری کاری هم انجام می‌دهید؟
بله، ما کارگاه جوشکاری آرگون داریم و عمدهٔ‌ فعالیت ما در گارگاه است و انواع قطعات در حجم و تعداد بالا را در کارگاه جوشکاری می‌کنیم.


جوشکاری سیار آرگون نیاز دارم، آیا جوشکاری آرگون در محل انجام می‌دهید؟
بله انجام می‌دهیم. تیم ما از چندین جوشکار آرگون تشکیل شده و برای جوشکاری سیار آرگون محدودیتی نداریم.


تماس با ما برای انجام خدمات جوشکاری آرگون با ماشین سازی سورا صنعت 
برای دسترسی به جوشکار آرگون در تهران می‌توانید با استفاده از شماره تماس زیر از مشاوره و راهنمایی‌های سورا صنعت  استفاده کنید.
09397700612

surasanat.ir...
ما را در سایت surasanat.ir دنبال می کنید

برچسب : سورا صنعت ,جوشکاری ,جوشکاری ارگون,خدمات جوشکاری, نویسنده : omid surasanat بازدید : 156 تاريخ : يکشنبه 3 مهر 1401 ساعت: 12:49